اخبار داغ

کمک ۶,۵میلیارد تومانی خیران به کودکان نیازمند کردستانی

کمک ۶,۵میلیارد تومانی خیران به کودکان نیازمند کردستانی
خیران ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ۹ ماهه نخست سال جاری به کودکان یتیم و محسنین استان کردستان کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، هیوا رحیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از برنامه‌های این نهاد است که با هدف حمایت از کودکان نیازمند اجرا می شود، گفت: هم‌اکنون هفت هزار کودک یتیم و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,

 

,

وی افزود: محسنین کودکانی هستند که به دلیل بیماری و ناتوانی و یا عدم حضور سرپرست، قادر به تأمین نیازهای ضروری خود نیستند و این کودکان نیز همانند ایتام، نیازمند توجه و حمایت و کمک خیران هستند.

,

 

,

 

,

رحیمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ حامی از کودکان یتیم و محسنین این استان حمایت می‌کنند و به‌صورت ماهانه مبالغی به‌حساب آنها واریز می‌کنند، اعلام کرد: خیران ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ۹ ماهه نخست سال جاری به کودکان یتیم و محسنین این استان کمک کرده‌اند.

,

 

,

 

,

وی گفت: با توجه به تعداد بالای کودکان یتیم و محسنین این استان و سطح نیازهای آنان به جذب کمک‌های بیشتری از طریق خیران نیاز است.

,

 

,

 

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان بیان کرد: خیرانی که تمایل به مشارکت در این کار خیرخواهانه رادارند می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰ هزار تومان در ماه حامی یک کودک نیازمند شوند و یا در قالب خدمات در سرفصل‌های مختلف به این کودکان کمک کنند.

,

 

,

 

,

وی افزود: خیران از طریق سه روش مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد، تماس با شماره تلفن ۰۸۷۳۳۲۸۷۹۹۴ و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ می توانند آمادگی خود را جهت ثبت‌نام در طرح حمایت از کودکان یتیم و محسنین اعلام و به انتخاب خود حامی یک یا چند کودک نیازمند شوند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه