اخبار داغ

صبح امروز انجام شد؛

بازدید اعضای شورای آموزش و پرورش از مدارس اصلاندوز+تصاویر

بازدید اعضای شورای آموزش و پرورش از مدارس اصلاندوز+تصاویر
به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش،امروز اعضای این شورا با حضور در مدارس سطح شهر اصلاندوز دانش آموزان را از لحاظ آموزشی و تربیتی ارزیابی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،به مناسبت گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش،صبح امروز یکشنبه امام جمعه و بخشدار اصلاندوز،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش و اعضای این شورا با حضور در مدارس ابتدایی الزهراء(س) و مولوی 2 سطح شهر اصلاندوز دانش آموزان این مدارس را از لحاظ آموزشی و تربیتی ارزیابی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز ضمن ارزیابی از چند دانش آموز در مورد مسایل مختلف،کیفیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان را مطلوب دانست و بر افزایش و ارتقا سطح معلومات آنها تاکید کرد.

,

وی از تلاش های مدیر،کارکنان،انجمن اولیاء که در راستای ارتقا آموزش و پرورش دانش آموزان نقش مهم و موثری داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

,

اعضای شورای آموزش و پرورش اصلاندوز همچنین از نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان دوره دوم ابتدایی مولوی که به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش راه اندازی شد، بازدید کردند.

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه