اخبار داغ

سهمیه‌های تشویقی برای نانوایان نمونه بهارستان/ منابع تامین کننده آرد بهارستان تغییر می‌کنند

سهمیه‌های تشویقی برای نانوایان نمونه بهارستان/ منابع تامین کننده آرد بهارستان تغییر می‌کنند
جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهارستان با حضور مسئولان شهرستانی در راستای اعمال تغییرات جدی در شرایط نانوایی‌ها و کیفیت نان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهارستان به ریاست بیژن سلیمان‌پور فرماندارشهرستان  بهارستان و با حضور طاهرخانی بخشدار بخش گلستان، حسین ناطقی‌پور رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، بیوک حمیدی رئیس اتاق اصناف بهارستان و دیگر اعضای این کارگروه در محل سالن جلسات شهید رجایی برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه،, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

سیف‌الله علامی، معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری بهارستان در حاشیه این جلسه در خصوص جزئیات جلسه، بیان داشت: تداوم تلاش‌های اعضای کارگروه برای ارتقاء و بهبود کیفیت نان در سطح شهرستان از جمله نکاتی بود که در جلسه کارگروه آرد و نان بهارستان به آن تاکید شد.

,

وی در ادامه باتاکید بر اینکه اغلب نان‌های تولید شده در سطح شهرستان به دلیل کیفیت پایین آرد، کیفیتشان پایین است، تصریح کرد: امروز بازنگری و تغییر در فهرست شرکت‌های تامین آرد شهرستان بهارستان امری ضروری و الزامی به شمار می رود که نیازمند توجه مسئولان می باشد.

,

علامی همچنین از طرح‌های تشویقی تصویب شده در این جلسه خبر داد و گفت: از این پس برای واحدهای نانوایی نمونه شهرستان بهارستان سهمیه‌های تشویقی در نظر گرفته می شود، تا از این طریق فضای رقابتی بین واحدها برای تولید نان باکیفیت ایجاد شود.

,

وی در پایان باتوجه به اهمیت رعایت بهداشت در پخت و تولید نان و تاثیر مستقیم آن در سلامت جامعه، خاطرنشان کرد: حذف افزودنی‌های غیرمجاز و مضر که استفاده از آن‌ها می تواند سلامت شهروندان بهارستانی را به خطر بیاندازد، از دیگر مصوبات جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهارستان بود که تمام اعضا نسبت به انجام این تصمیم موافق بودند.

, وی در پایان باتوجه به اهمیت رعایت بهداشت در پخت و تولید نان و تاثیر مستقیم آن در سلامت جامعه، خاطرنشان کرد: حذف افزودنی‌های غیرمجاز و مضر که استفاده از آن‌ها می تواند سلامت شهروندان بهارستانی را به خطر بیاندازد، از دیگر مصوبات جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهارستان بود که تمام اعضا نسبت به انجام این تصمیم موافق بودند.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه