اخبار داغ

بر چسب های تبلیغاتی میهمان درب های شهر

بر چسب های تبلیغاتی میهمان درب های شهر
هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم معلوم نیست چه تعداد برجسب تبلیغاتی روی درب خانه در سایه ی نبود قانون های مناسب کنترلی چسبانده شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیلوانا نیوز، هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم معلوم نیست چه تعداد برجسب تبلیغاتی روی درب خانه در سایه ی نبود قانون های مناسب کنترلی چسبانده شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

برجسب های تبلیغاتی لوله بازکنی ، تخلیه چاه امان مردم را بریده اند . خیلی ها با وسواس شدید درب منزل ، پارکینگ و مغازه ی خود را رنگ آمیزی می کنند ولی فردای رنگ آمیزی باز برجسب های تبلیغاتی با رنگ های متنوع خود بر روی درب ها جا خوش می کنند .

, لوله بازکنی,

معلوم نیست در این رکود اقتصادی کار لوله بازکنی و تخلیه چاه چقدر سودآور است که این وسعت تبلیغات هیچ وقت محدود نمی شود.

,

قانون های ضعیف و قدیمی که دیکر هیچ چیزی در موردشان نمی شود نوشت قانونی با جریمه ی صد تومانی …

,

یکی نیست بگوید حالا صد تومان را بچه ها هم قبول نمی کنند …

,

برخورد قوه قضائیه باید خیلی سخت گیرانه باشد اگر تلف های تبلغاتی برچسب ها قطع شوند آن وقت این قشر آسیب رسان دست از تبلیغات خسارت آور خود می کشند.

,

چاپخانه ها نباید حق چاپ چنین پرچسب های را داشته باشند که سیمای یک شهر را خراب می کنند .

,

نکته ی قابل توجه این است که مگر چقدر لوله ی یک خانه گرفته می شود که اینقدر لوله باز کن تبلیغاتشان بر درب منازل جا خوش کرده است .

,

برجسب های تخلیه چاه گاهی اوقات در مناطق داری فاظلاب شهری امان مرده را بریده در حالی که در این مناطق اصلا چاهی نیست چه برسد برای تخلیه چاه

,

مسئولین عزیز با فرهنگ سازی مناسب امید است در صدد رفع این روند آسیب رسانی به اموال مردم و حتی بیت المال را بگیرند.

,

بتازگی عده ای  از مردم هم خودشان دست بکار شده اند و به شماره های برچسب زده شده زنگ میزنند و بعد از رسیدن طرف به درب منزل می گویند این برچسب رو پاک کن و برو …

,

مواد به کار رفته در برچسب های تبلغاتی بقدری قومی می باشد که با هر محلولی در صورت پاک شدن بخشی از رنگ محل چسبیده شده را با خود ور می دارد و اگر تمامی کارهای دیگر ما به این ترتیب دقیق بود دیگر ما هیچ مشکلی نداشتیم.

,

امید است با وضع قوانین مناسب بازدارنده و همت مسئولین محترم شهری دیگر شاهد ادامه ی چنین وضعیتی نباشیم .

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه