اخبار داغ

ایجاد وزارتخانه جدیدی به نام تنهایی در انگلستان!

ایجاد وزارتخانه جدیدی به نام تنهایی در انگلستان!
بر اساس گزارش منتشر شده در مجله تایم آمریکا در سال گذشته، یک کمیته تخصصی انگلیس آشکار کرد که حدود ۹ میلیون نفر در سراسر این کشور اغلب اوقات یا بطور همیشگی از احساس تنهایی، رنج مبرند این وضعیت از نظر پزشکی می تواند پیامدهای مضر را به همراه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل کوگانا،براساس یک مطالعه پژوهشی دولت انگلیس، حدود دویست هزار سالمند در این کشور در طول بیش از یک ماه با هیچ یک از دوستان یا بستگان خود گفت و شنودی نداشته اند نخست وزیرانگلیس، وزیری را برای  پیگیری موضوع منصوب کرده است تا با آنچه "واقعیت غم انگیز زندگی مدرن" را که بسیاری از شهروندان انگلیسی از آن رنج می برند نامیده است مقابله کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا,

بر اساس گزارش منتشر شده در مجله تایم آمریکا در سال گذشته، یک کمیته تخصصی انگلیس آشکار کرد که حدود 9 میلیون نفر در سراسر این کشور اغلب اوقات یا بطور همیشگی از احساس تنهایی، رنج مبرند این وضعیت از نظر پزشکی می تواند پیامدهای مضر را به همراه داشته باشد.

,

ترزا می می گوید: من می خواهم با این چالش بخاطر جامعه مان روبرو شوم و همه ما یک گام برای رسیدگی به تنهایی کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند، برداریم و مراقبت از کسانی که هیچ کس با آنها صحبت نمی کند. برعهده بگیریم.

,

نیویورک تایمز در این باره می نویسد: قبل از اینکه تریسی کروچ وزیر این مجموعه شود، کروچ از سال 2015 مسئول وزارت ورزش و جامعه مدنی بوده است.

,

, ,

پزشکان از مدت ها پیش هشدار داده اند انزوای اجتماعی اپیدمی رو به رشدی است که ممکن است پیامدهای منفی جسمی، روحی و عاطفی شدیدی را بدنبال داشته باشد. بر اساس تحقیقات مرتبط، انزوای اجتماعی با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت، سرطان و سایر بیماری ها همراه است و در این پژوهش ها نشان داده شده است که اثر بد تنهایی بر سلامت بدن بدتر از کشیدن 15 نخ سیگار در روز است. این عبارت را  مارک رابینسون، مدیر "Edge UK" بزرگترین سازمان غیر انتفاعی در انگلیس که با افراد مسن کار می کند نقل کرده است 

,

کمیسیون ویژه ی تنهایی؛ جوکاکس بوسیله ی در پارلمان انگلیس قبل ازحادثه ی ترورش در سال 2016 تأسیس شد و از دولت خواست تا یک وزیر را برای مقابله با این پدیده تعیین کند دولت نیز فشار قانونی تازه ای را برای اتخاذ این رویه بکار گرفته است .  

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه