اخبار داغ

فرماندار کنگان:

توجه به شوراها ، توجه به مردم سالاری دینی است

توجه به شوراها ، توجه به مردم سالاری دینی است
در این نشست دیگر اعضای شورای اسلامی نیز به طرح و بیان مشکلات و مطالبات مردم در حوزه های مختلف پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ؛به نقل کوگانا، فتح الله نوروزی در دیدار و نشست صمیمی با شهردار و شورای اسلامی شهر کنگان با تبیین جایگاه شوراهای اسلامی افزود: توجه به شوراها ، توجه و اهتمام به جمهوریت و احترام به تفکر جمعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،,

وی شوراها را بازویی پرتوان برای دولت دانست و عنوان نمود: شوراها بعنوان وکلای مردم بایستی ضمن انعکاس و پیگیری مطالبات مردم در چارچوب قانون ، یار و یاور دولت در جهت تحقق این مطالبات باشند.

,

فرماندار کنگان با تاکید بر خدمت گزاری صادقانه به مردم گفت: همه مسئولان بعنوان خدمتگزاران حکومت دینی و مردم بایستی خدمت صادقانه ، تلاش بی وقفه و همدلی و همگرایی را سرلوحه کار خود قرار داده و از این فرصت مغتنم الهی با کار جهادی و اقدام و عمل بهره ببرند.

,

وی تاکید کرد: در اولویت های کاری ، باید اصل و اساس ترجیح منافع عمومی بر غیر آن باشد.

,

نوروزی گریزی به مسائل شهرستان نیز زد و بیان کرد: پیگیری مسئله حل مشکل اسکله کنگان ، جذب سرمایه گذار و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی و ورزش و هنر از اولویت های مهم کاری ام خواهد بود.

,

فرماندار کنگان با اشاره به هجوم خرده فرهنگ های مختلف در شهرستان کنگان بدلیل حضور صنعت گفت: تقویت مهارت های زندگی و مباحث خانواده ، شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی و تقویت مبحث آموزش از برنامه های ضروری در شهرستان کنگان است که با جدیت دنبال خواهد شد.

,

وی در پایان با تسلیت حادثه دلخراش نفت کش سانچی اظهار نمود: این حادثه هولناک مصیبتی بزرگ برای خانواده ها و همه ملت ایران بود که امیدواریم با اتخاذ تدابیر مناسب شاهد چنین حوادثی نباشیم.

,

رییس شورای اسلامی کنگان نیز گفت: انتخاب شهردار توانمند و باتجربه در حوزه فنی و شهرسازی و معماری یکی از اقدامات شورای اسلامی شهر برای پیشبرد امور بر مبنای دانش روز بود.

,

نادر احمدی با اشاره به جایگاه شوراها در آموزه های دینی افزود: استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی در امور و توجه مسئولین به جایگاه شوراها تکریم مردم و احترام به رای ، نظر و انتخاب آنهاست.

,

وی اشتغال نیروهای بومی در صنعت و ادارات ، توسعه اسکله کنگان ، استفاده از نخبگان بومی در پست های مدیریتی ، حل مشکل فاضلاب شهری ، توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی و کمک به اجرای پروژه های مهم در حوزه عمران شهری را از جمله خواسته های مهم مردم از دولتمردان ذکر کرد.

,

رییس شورای اسلامی شهر کنگان در بخش پایانی بر لزوم کمک به تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه دهکده گردشگری ، جاده وفاق ، تکمیل پروژه های نیمه تمام ،  کمک به موسسه فرهنگی – اجتماعی شهرداری و ورزش شهرستان تاکید کرد.

,

شهردارکنگان نیز گفت: ابهام و اشکال در طرح تفصیلی شهر کنگان یک چالش بزرگ و جدی در شهر کنگان است.

,

رحیم جمالی افزود: در حال حاضر محدوده شهری کنگان 1200 هکتار است که این مسئله باعث ایجاد مشکلات متعددی برای شهرداری و شهروندان مخصوصا ساکنین برخی شهرک های جدید شده است.

,

وی عنوان نمود: تجدید نظر در طرح تفصیلی شهر کنگان می تواند به حل بخش قابل توجهی از مشکلات مردم و شهرداری کمک کند.

,

این مقام مسئول بودجه امسال شهرداری را 500 میلیارد ریال ذکر و با تاکید بر اینکه نیمی از این بودجه مربوط به اعتبارات داخلی است به موضوع پروژه های شهری اشاره و اظهار داشت: در دهه فجر و تا پایان سال جاری علاوه بر افتتاح یک زمین چمن مصنوعی و زیرسازی و آسفالت تعدادی از محله های شهر ، پیش بینی می شود بلوار بزرگ امام حسین (ع) نیز به بهره برداری برسد.

,

در این نشست دیگر اعضای شورای اسلامی نیز به طرح و بیان مشکلات و مطالبات مردم در حوزه های مختلف پرداختند.

,

, ,

, ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه