اخبار داغ

فرماندار شهرستان بهارستان:

رفع آسیب‌های اجتماعی نیازمند کارجهادی است

رفع آسیب‌های اجتماعی نیازمند کارجهادی است
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: گرچه امروز شهرستان بهراستان از نظر حضور معتادان متجاهر شهرستانی پاک تلقی می شود اما نباید اقدامات پیشگیرانه در این راستا متوقف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به برگزاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان، اظهار داشت: این شهرستان از نظر دارا بودن معتادان متجاهر و کارتن خواب، شهرستانی پاک تعریف می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به برگزاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان، اظهار داشت: این شهرستان از نظر دارا بودن معتادان متجاهر و کارتن خواب، شهرستانی پاک تعریف می شود., بهارستانه,

وی همچنین در ادامه به آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم جدی و کار جهادی همه مسئولان و همچنین شهروندان می باشد.

,

سلیمان‌پور تلاش و کوشش در راستای رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی را امری عادی ندانست و عنوان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در طول دو دهه اخیر در اکثر فرمایشات خود بر مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی تاکید داشته‌اند، چراکه آسیب‌ها و معضلات اجتماعی به عنوان یکی از مولفه‌های جنگ نرم دشمن به حساب می آیند که دشمنان نظام، تعصب و غیرت اجتماعی را نشانه رفته و به دنبال سست و لرزان شدن بنیان خانواده ایرانی می باشند.

, .,

وی باتاکید بر اینکه همگی در قبال آسیب‌های اجتماعی مسئول می باشیم، تبیین کرد: به جرعت می توان گفت که غفلت از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه مواد مخدر گناهی نابخشودنی و گاهاً امری جبران‌ناپذیر است.

,

فرماندار شهرستان بهارستان همچنین در رابطه با تلاش‌های صورت گرفته در جهت ساماندهی معتادان متجاهر در بهارستان، تشریح کرد: با تلاش شبانه روزی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان، امروز از حیث وجود معتادان متجاهر و کارتن خواب، بهارستان شهرستانی پاک تعریف می شود.

,

وی درپایان باتوجه به لزوم ادامه‌دار بودن اقدامات این شورا در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه، کنترلی و مراقبتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر همچنان می بایست در شهرستان بهارستان با جدیت ادامه پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه