اخبار داغ

تحولات سوریه؛

تثبیت مواضع مقاومت در بزرگترین پایگاه نظامی استان «ادلب»+ تصاویر و نقشه

تثبیت مواضع مقاومت در بزرگترین پایگاه نظامی استان «ادلب»+ تصاویر و نقشه
نیروهای مقاومت موفق شدند بعد از درگیری های هشت ساعته، مواضع خود را در فرودگاه نظامی«ابوالضهور» تثبیت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛نیروهای سوری و مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسیه و یگان موشکی ارتش، از صبح روز گذشته عملیات جدیدی را در شرق استان«ادلب» علیه مواضع تروریست های«جبهه النُصره، فیلق الشام و …» آغاز کردند و بعد از درگیری شش ساعته موفق شدند فروگاه نظامی«ابوالضهور» را آزاد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری«شام اف ام» سوریه اعلام کرد: نیروهای جبهه مقاومت بعد از آزادی فرودگاه با تروریست ها در اطراف آن درگیر شدند و سرانجام توانستند مواضع خود را در فرودگاه تثبیت کنند.

, ,
syria (1)
,
syria (1)
, syria (1), syria (1),
,
syria (2)
,
syria (2)
, syria (2), syria (2),
,
syria (4)
,
syria (4)
, syria (4), syria (4),

فرودگاه نظامی«ابوالضهور» در شرق ادلب و بزرگترین فرودگاه نظامی این استان محسوب می شود و از اصلی ترین مناطق اتصال استان های حلب و ادلب به یکدیگر است؛ این فرودگاه نظامی در سال 2015 به دست گروه تروریستی«جبهه النُصره» افتاد.

,

از مناطق جنوب شرقی فرودگاه خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند با آزادسازی سه شهرک به نام های«مزیونه، العلیه و ام وادی» بخش وسیعی از جنوب استان حلب را که تحت اشغال تروریست های جبهه النُصره است را به محاصره خود دربیاورند.

,

نیروهای مقاومت قصد دارند در روزهای آینده مناطق جنوبی استان حلب و شمال شرق استان حماه را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

, ,
maps
,
maps
, maps, maps,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه