اخبار داغ

مشاور دینی بیمارستان الزهرا خبر داد:

ورود مبلغان دفتر «نسیم مهر» برای تشویق اهداء عضو بیماران مرگ مغزی در اصفهان

ورود مبلغان دفتر «نسیم مهر» برای تشویق اهداء عضو بیماران مرگ مغزی در اصفهان
مبلغ مذهبی طرح «نسیم مهر» بیمارستان الزهرا(س) اصفهان، گفت: اجرای طرح نسیم مهر در مراکز درمانی اصفهان، علاوه بر بهبود روند درمانی بیماران، تعداد اهداء عضو بیماران مرگ مغزی را افزایش داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث، حجت الاسلام سعید سلطانیان، روحانی مبلغ دینی نهاد رهبری علوم پزشکی اصفهان، که در دفتر « نسیم مهر» بیمارستان الزهرا(س) اصفهان مستقر است، در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت روحانیون طرح نسیم مهر به منظور دعوت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی برای اهداء عضو، اظهار کرد: دفتر نسیم مهر در بیمارستان الزهرا(س) اصفهان، جزوه‌ای با موضوع اهداء عضو را تهیه کرده که در آن موضوع اهدا عضو از نظر مسائل شرعی و اخلاقی بررسی و تشریح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

وی افزود: این جزوه پس از هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، در نمازهای جمعه شهر اصفهان و تمامی مراکز درمانی توزیع شد، همچنین روحانیون طرح نسیم مهر، پس از اهدا عضو، با خانواده فرد اهدا کننده ارتباط گرفته و از ایثار این فرد تقدیر و تشکر می‌کنند و با عرض تسلیت، برای تسلّی دل بازماندگان دعا می‌کنند، البته قرار است از این پس، لوح ایثار به این خانواده‌ها اهدا شود.

,

حجت‌الاسلام سلطانیان با اشاره به فعالیت 16 ساله خود زیر نظر دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حدود 150 مبلغ زیر نظر دفتر نهاد رهبری در خوابگاه‌ها، دانشکده‌ها و مراکز درمانی علوم پزشکی اصفهان فعالیت دارند و بنده امام جماعت صبح،ظهر و عصر بیمارستان الزهراء اصفهان هستم  و به همراه  چهارمبلغ دیگر ازعم از خواهرو برادر در دفتر نسیم مهر این بیمارستان فعالیت می کنیم.

,

وی با بیان اینکه بیمارستان الزهراء، تنها بیمارستانی است که نماز جماعت در سه نوبت برگزار می‌شود، اضافه کرد: دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با سایر نهادهای ادارات و دانشگاه‌ها متمایز است چراکه دانشگاه با مراکز علمی و مراکز درمانی کل استان، در ارتباط است.

,

این مبلغ دینی گفت: رسالت مجموعه نسیم مهر این است که پس از پاسخگویی به مسائل شرعی، اخلاقی و دینی، در راستای معنویت درمانی بیماران و ارتقاء سلامت روانی آنان فعالیت کند که به گفته پزشکان و مدیران بیمارستان، اقدامات روحانیون طرح نسیم مهر بسیار خوب و مثمر ثمر برای بیماران است.

,

وی  با اشاره به مزایای اجرای این طرح در مراکز درمانی، گفت: توصیه‌ها و راهنمایی‌های روحانیون برای اجرای طرح نسیم مهر، میزان رضایت خانواده‌های اصفهانی برای اهداء عضو بیماران مرگ مغزی را افزایش داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه