اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی قوچان خبر داد:

کشف بیش از 3کیلو مواد مخدر صنعتی در قوچان

کشف بیش از 3کیلو مواد مخدر صنعتی در قوچان
فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: سه قاچاقچی که درصدد انتقال گسترده مواد مخدر صنعتی به قوچان بودند، دستگیر و بیش از سه کیلو گرم مواد مخدر صنعتی از آنها کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، رضا قدمگاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات این ماجرا اظهار داشت: پس از کسب خبری از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی مبنی بر قاچاق گسترده مواد مخدر توسط سه قاچاقچی از استان های جنوبی به قوچان، موضوع در دستور کار تیمی مجرب از افسران مبارزه با مواد مخدر این ستاد قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,
,

وی با بیان اینکه پس از بررسی های پلیسی، مشخص شد که این قاچاقچان تصمیم دارد با دو خودروی سواری پراید و زانیتا محور چناران به قوچان وارد این شهرستان شود، ادامه داد: در همین راستا ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی اقدام به کنترل نامحسوس مبادی ورودی و خروجی و در عملیاتی غافلگیرانه اقدام به توقف خودروها کردند.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی قوچان در پایان خاطرنشان کرد: در بررسی و بازرسی این خودروی توقیف شده، مقدار سه کیلو و 50 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین فشرده موسوم به کراک، کشف و ضبط شد و پس از بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

,

 

,

لازم به ذکر است؛ روز گذشته نیز در عملیاتی مشابه بیش از یک کیلو و 500 گرم هروئین فشرده از یک سوداگر مرگ در قوچان کشف و ضبط شده بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه