اخبار داغ

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

اختتامیه جشنواره شعر اشراق در پنجم بهمن برگزار می شود

اختتامیه جشنواره شعر اشراق در پنجم بهمن برگزار می شود
دبیر جشنواره شعر اشراق با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام سید علی خمینی در اختتامیه جشنواره، گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی شعر اشراق در پنجم بهمن ماه برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، سید محمد جواد شرافت پیش از ظهر امروز در نشست خبری چهارمین جشنواره بین المللی شعر اشراق(ویژه طلاب) با اشاره به اینکه اینکه شاعران در شهرهای ایران از برگزاری جلسات رضایت داشتند، اظهار داشت: قم و خراسان از پایه های شعر می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: در چهارم شهریورماه یک نشست با شاعران شیعه و اهل تسنن در شهر گنبد با عنوان نشست مهاجران همچنین نشست تخصصی با عنوان بررسی ظرفیت‌ها و ظرافت‌های شعر نیز در دهکده وسف برگزار شده است.

,

دبیر جشنواره شعر اشراق با اشاره به دیگر فعالیت ها، بیان داشت: برگزاری شب شعری با عنوان بشنو از نی، نشست شمشیر قلم  با شعر خوانی به زبان ترکی و فارسی با موضوع فاجعه میانمار، برگزاری شب شعر عاشورایی و ضد استکباری در مشهد مقدس و نشست تخصصی در مدرسه امام علی(ع) قم، نشست بررسی شعر حوزه های علمیه خراسان، نشست شعر و حوزه انقلاب، شب شعر با هیات، شب شعری با موضوع نوری به وسعت خون از دیگر برنامه های اجرایی می باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: جلسه ای با شاعران سوریه ای در دمشق و ایجاد دبیرخانه شعر مقاومت از جمله فعالیت‌های برون مرزی این جشنواره بوده است و همچنین در سوریه هشت شعر خوانی در ده روز برگزار کردیم.

,

شرافت با اشاره به زمان برگزاری جشنواره، گفت: سه شنبه چهارم بهمن ماه مراسم شب شعر در مسجد مقدس جمکران با حضور اساتید شعر برگزار و مراسم اختتامیه این جشنواره چهارشنبه پنجم بهمن ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین سید علی خمینی برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه از آخرین اثر آیت الله حائری شیرازی نیز رونمایی می‌شود، یادآور شد: در نظر داریم اختتامیه این جشنواره همزمان با افتتاحیه دوره‌های بعدی این جشنواره باشد و در اوایل سال آینده با برگزاری اردوهایی و بیان نکاتی کیفیت آثار را تقویت کنیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه