اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان:

چهارمین مجمع بسیج استان قزوین برگزار می‌شود

چهارمین مجمع بسیج استان قزوین برگزار می‌شود
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: چهارمین مجمع بسیج استان قزوین با حضور 400نفر از نخبگان بسیجی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشست خبری و مطبوعاتی مجمع بسیج استان قزوین که صبح امروز در سالن جلسات گردان امام حسین (ع) برگزار شد اظهار کرد: مجمع بسیج یکی از ابتکارات و برنامه‌های نرم افزاری است که از سال ۹۰ در کل کشور کلید خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: تعدادی از نخبگان و صاحب نظران در عرصه‌های مختلف در مجمع بسیج حضور دارند که با دیدگاه‌های کارشناسی خود در برنامه‌های راهبردی بسیج همکاری می‌کنند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در هر شهرستان یک مجمع بسیج و در ۲۱ سازمان استان نیز بسیج اقشار را داریم که در قالب ۱۰ کارگروه‌ مباحث فنی را دنبال می‌‌کنند.

,

طاهرخانی عنوان کرد: کارگروه تربیتی و اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زنان و خانواده، علمی و پژوهشی، سلامت، دفاعی، صنعتی و کشاورزی از جمله کارگروه‌های تعریف شده است.

,

, , ,

وی بیان کرد: دغدغه‌ها و مشکلات هر شهرستان در این کارگروه‌ها مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از تصویب در جلسات شوراهای بسیج شهرستان و استان بیان و مطالعه می‌شود که در نهایت در جلسه مجمع بسیج استان مورد تایید یا رد قرار می‌گیرد.

,

این مسئول ادامه داد: در صورت تایید طرح مورد نظر آن را به دستگاه اجرایی تقدیم می‌کنند تا توسط مدیران به کارگیری شوند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: مجامع بسیج در اصل استفاده از ظرفیت‌های بسیج برای تحقق فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری که بنا به دلایل مختلفی در دستگاه‌ها بر زمین مانده و نتوانسته‌اند انجام دهند.

,

طاهرخانی افزود: کارگروه‌های بسیج با روحیه انقلابی و جهادی که دارند برای پیشبرد و کمک به اجرای برنامه‌های انجام نشده در دستگاه‌ها ورود پیدا می‌کند.

,

وی یادآور شد: بحران آب و بحث آسیب‌های اجتماعی از جمله مواردی است که مجمع بسیج در استان قزوین برای مطالعه عوامل و موانع و راهکارهای حل این معضلات ورود پیدا کرده و طرح آن را آماده کرده است.

,

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۸ طرح استانی در جلسات کارگروه‌ها تصویب شده گفت: ۲ طرح آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در مجمع بسیج استان مطرح خواهد شد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه (چهارم بهمن) چهارمین مجمع بسیج استان قزوین با حضور ۴۰۰نفر از نخبگان بسیجی و سخنرانی استاندار قزوین و سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان در سالن تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه