اخبار داغ

عضو شورای شهر قزوین:

بدهی ۲۵۴ میلیاردی شهرداری به بانک شهر تسویه شود

بدهی ۲۵۴ میلیاردی شهرداری به بانک شهر تسویه شود
عضو شورای شهر قزوین گفت:شهرداری 135 میلیارد تومان درقالب عوارض نوسازی، عوارض پسماند، بدهی دستگاههای دولتی و سایر موارد از شهروندان و دستگاههای دولتی و غیردولتی طلبکار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص نیوز؛ فرج الله فصیحی رامندی عضو شورای شهر قزوین صبح امروز درجریان ارائه لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری اظهارکرد: شهرداری ۱۳۵ میلیارد تومان درقالب عوارض نوسازی، عوارض پسماند، بدهی دستگاههای دولتی و سایر موارد از شهروندان و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی طلبکار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛,

وی افزود: به ازای این مبلغ و حتی ۳۰ درصد بالاتر از آن، براساس وام‌هایی که در سال‌های قبل دریافت شده، ۱۶۰ میلیارد تومان (با محاسبه ماهانه ۸ میلیارد تومان دیرکرد) به بانک شهر بدهکار هستیم.

,

این مسوول ابراز کرد: یک اشکال وجود دارد، اینکه ما برای اخذ طلب خود از مردم یک ریال یک ریال افزایش نمی دهیم و حتی با درنظر گرفتن تخفیفات، وصولی ما کمتر از رقم درنظرگرفته شده می‌شود.

,

رامندی عنوان کرد: اما به ازای رقمی که به بانک بدهکاری هستیم، ماهانه ۸ میلیارد تومان دیرکرد پرداخت می کنیم که این در یک پروسه زمانی طولانی ما را به وضعیت سختی می‌کشاند، مانند کسی می‌شویم که نزولی را گرفته و هرچه بدهی را پرداخت میکند، باز هم اصل بدهی پای برجاست.

,

این عضو شورا بیان کرد: خواهشمندیم به عنوان موضوعی حیاتی برای شهرداری در سال ۹۷، از هر راهی که ممکن است، مثلا اموال و داراییها، ساختمانها، پروژه های نیمه تمام و حتی اگر بناست سهام خود را در بانک شهر بدهیم تا این بدهی مستمر، تسویه شود، انجام دهیم تا به وضعیت مطلوبی دست پیدا کنیم.

,

وی در پایان افزود: این موضوع به طور حتم در بودجه بررسی خواهد شد و از شهردار محترم نیز خواستاریم به این مهم توجه داشته باشند تا در سال ۹۷ با بانک شهر به حد معقولی برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه