اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل خبر داد:

ارجاع پرونده رانت مطبوعاتی در اردبیل به مراجع قضائی/ نمایشگاه مد و لباس اسفندماه دایر می‌شود

ارجاع پرونده رانت مطبوعاتی در اردبیل به مراجع قضائی/ نمایشگاه مد و لباس اسفندماه دایر می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل درباره پرونده رانت احتمالی مطبوعاتی در اردبیل گفت: این پرونده پس از کشف به مراجع قضائی واصل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، سید ناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در نشست خبری ظهر امروز با خبرنگاران با تشریح برنامه های دهه فجر اظهار داشت: از دی ماه روزانه دو اجرای نمایش برگزار می‌شود و سعی بر این بوده تا اجرای نمایش روزانه در استان تحقق یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

وی در ادامه از اکران قریب الوقوع اولین فیلم بلند تولیدی بومی با کارگردانی طوفان و تحت عنوان "یک کیلو و "21 گرم خبر داد و اظهار داشت:با عقد تفاهمنامه ای با عاونت هنر و سینمای وزارت فرهنگ، پنج مستند استانی تولید خواهد شد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل همچنین از حمایت و راه اندازی سینما حقیقت و سینما هنر و تجربه در اردبیل در آینده خبر داد و گفت:اکنون حال سینما در اردبیل خوب است و همزمان با اکران فیلم در جشنواره فجر در تهران این امکان در استان اردبیل نیز ایجاد شده که تماشاگران به صورت همزمان در جریان فیلم ها قرار گیرند.

,

وی زمان نمایش فیلم های جشنواره فجر را 12 بهمن تا 22 بهمن ماه و تعداد اکران فیلم را 14 مورد برشمرد و خاطر نشان کرد: دو تن از هنرمندان استان به جشنواره تجسمی بین المللی فجر راه یافته اند.

,

اسحاقی رویکرد مجموعه مدیریتی خود را کارگاهی محور و اجتناب از جشنواره زدگی عنوان کرد و درباره برگزاری جشنواره و نمایشگاه مد و لباس هم گفت: در دهه اول اسفندماه و با نمایش لباس های ملی- استانی و ایل عشایری دایر خواهد بود.

,

وی از تلاش رسانه های مطلوب استان در پوشش همایش اخیر و بین المللی صفویه قدردانی و اضافه کرد: در اولین روز همایش 220 برگ بازخورد خبری و رسانه ای آن پرینت و به دکتر علی اکبر ولایتی ارسال شد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل از روتین بودن بزرگداشت مشاهیر، مفاخر و دانشمندان استان گزارشی ارائه داد و افزود: امسال از دکتر معماری و پروفسور شایقی که جزو یکصد دانشمند برجسته جهان مطرح است تقدیر و تجلیل شد؛ همچنین از مرحوم امیر حسین فردی و دیگر شعرا و نامداران هنر و موسیقی نیز قدردانی شد.

,

وی وضعیت استان اردبیل را در اجرای برنامه های مفرح و نشاط بخش مطلوب و تصریح کرد: کنسرت های موسیقی- نمایش - تئاتر و دیگر برنامه ها با متانت و وقار بدون حاشیه و گاهاً روزانه در این استان برگزار می شود.

,

اسحاقی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر ارئه گزارش در خصوص خبری مبنی بر رانت در مطبوعات و نشریه های استان اظهار داشت: کشف و ارجاع این تخلفات به مراجع قضائی توسط خود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و هم اکنون در حال رسیدگی قرار دارد که به محض اطلاع از رسیدگی در مراجع قضائی هم دادگستری و هم فرهنگ و ارشاد اطلاع رسانی خواهد کرد بنابراین نباید کسی را در مظان اتهام و افتراء قرار داد؛همچنین از شتاب زدگی در قضاوت و رسانه ای شدن آن تا حصول نتیجه رسمی باید پرهیز کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه