اخبار داغ

مسئول مرکز راهبردی سپاه استان قزوین:

چشم انداز بسیج تحقق جامعه اسلامی با رویکرد خدمات اجتماعی است

چشم انداز بسیج تحقق جامعه اسلامی با رویکرد خدمات اجتماعی است
مسئول مرکز راهبردی سپاه استان قزوین گفت: براساس نقشه‌ی راهی که مقام معظم رهبری تعیین کردند، چشم انداز بسیج به تحقق جامعه اسلامی با رویکرد خدمات اجتماعی تغییر پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ محمدعلی خلج، مسئول مرکز راهبردی و هم اندیشی سپاه صاحب الامر(عج) ظهر امروز (یکشنبه) در نشست خبری مجمع بسیج با اصحاب رسانه واقع در گردان امام حسین(ع) اظهار کرد: تاریخ اسلام تاکنون 4مرحله‌ی حساس را پشت سر گذاشته‌ و هم اکنون در راستای ورود به مرحله‌ی پنجم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: این مراحل به ترتیب اعم از بعثت، غدیر، عاشورا، انقلاب اسلامی و ظهور است که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است.
,
,
, ,

این مسئول بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با جبهه‌ی خارجی که سردسته‌ی‌ آنها امریکا، اسرائیل و کشورهای غربی بود و جبهه‌ی لیبرال داخلی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کردند، رو برو شدیم.

خلج با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) عنوان کرد: حفظ انقلاب اسلامی بر عهده‌ی سپاه است و سپاه نیز در طی این 38سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، فعالیت‌های قابل توجه‌‌ای در زمینه‌ی تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم انجام داده است.

مسئول راهبردی و هم اندیشی سپاه استان قزوین گفت: از سال 83 مقام معظم رهبری نقشه‌ی راهی تعیین کردند و تاکنون سپاه بر اساس همین نقشه‌ی راه در حال پیشروی است.

وی ادامه داد: نقشه‌ی راه در 5مرحله مشخص شده است که به ترتیب اعم از انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، ساخت دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است.

این مسئول اظهارکرد: هم اکنون در مرحله‌ی ساخت دولت اسلامی هستیم و بنابر سخنان مقام معظم رهبری عدم وجود فساد، رانت خواری، پارتی بازی، رشوه و اسراف در بیت المال در دولت از شاخصه‌های دولت اسلامی است.

خلج اذغان کرد: بر اساس نقشه‌ی راهی که مقام معظم رهبری تعیین کردند، چشم انداز بسیج به تحقق جامعه اسلامی با رویکرد خدمات اجتماعی تغییر پیدا کرد.

مسئول همفکری و هم‌اندیشی سپاه استان با اشاره به راه کارهای موجود برای رسیدن به این چشم اندازه با رویکرد خدمات اجتماعی در ادامه گفت: سپاه انقلاب اسلامی برای تحقق یافتن جامعه اسلامی هم اکنون بر روی دو نظام‌نامه‌ی صالحین و نظام‌نامه‌ی همفکری و هم‌اندیشی کار می‌کند.

وی افزود: در نظام‌نامه‌ی صالحین بحث معرفتی، بصیرتی و مهارتی پیگیری می‌شود و بر اساس نظام‌نامه‌ی همفکری و هم‌اندیشی برای رسیدن به دولت و جامعه‌ی اسلامی لازم است که نیروهایی که تفکر انقلابی دارند سازماندهی شوند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

این مسئول ادامه داد: تبیین گفتمان ولایت و ترویج گفتمان سازی اندیشه‌ی ولایت، کمک به دولت از طریق مسئله‌یابی و حل مسئله با ارائه طرح و نظارت همگانی و مطالبه‌گری از مسئولین برای فرمان‌هایی که مقام معظم رهبری صادر کرده‌اند و پیگیری نشده است از دیگر اصل‌های نظام‌نامه‌ی همفکری و هم‌اندیشی است.

خلج در پایان ابراز کرد: شورای فضای مجازی از سال 91 تشکیل شده است و از همان زمان تاکنون مقام معظم رهبری هرساله چندین فرمان در خصوص فضای مجازی صادر کرده‌اند؛ اما تاکنون هیچ کدام از آنها پیگیری نشده است و تحقق این امر نیاز به مطالبه‌گری از مسئولین دارد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه