اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

نخستین دوره اصول حرفه‌ای تمام‌کاری کفش برگزار می‌شود

نخستین دوره اصول حرفه‌ای تمام‌کاری کفش برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: کلاس اصول حرفه‌ای تمام‌کاری کفش توسط انجمن تولیدکنندگان کفش مشهد و با حمایت این شرکت در مدرسه کفش برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صنعت8؛ مسعود مهدی‌زاده‌مقدم در جمع خبرنگاران در خصوص کلاس اصول حرفه‌ای تمام‌کاری کفش و کمک و ارتقای واحدهای تولیدی، اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و اهداف مهم خوشه صنعتی کفش، افزایش بیشتر صادرات است که با کمک کنسرسیوم‌های صادراتی این مهم محقق می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صنعت8,
 
,
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: مدرسه کفش در حوزه تجهیزات یکی از بهترین مراکز آموزش کفش در کشور است و مجهز به ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا می‌باشد.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه در سال جاری نیز حمایت از خوشه صنعتی کفش به صورت برنامه‌ریزی شده در حال اجرا است، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های این شرکت به دلیل بیشترین تاثیر را بر تولید و اشتغال، حمایت از صنایع متوسط، کوچک و خرد می‌باشد، بنابراین رونق و رشد این صنایع بسیار مهم است.
,
 
,
 
,
گفتنی است مدرسه کفش در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره2 مشهد «شهید همتی» خیابان قرنی، بین چهارره ابوطالب و میدان فردوسی قرار دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه