اخبار داغ

شهردار قزوین:

بودجه سال ۹۷ به میزان 635 میلیارد تومان پیش بینی شد

بودجه سال ۹۷ به میزان 635 میلیارد تومان پیش بینی شد
شهردار قزوین گفت: اولویت اصلی شهرداری در سال آتی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و در راستای حذف هزینه‌های غیر ضروری و مناسب سازی شهر برای افراد کم توان جسمی تلاش خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جلسه تقدیم لایحه بودجه سال آتی شهرداری به شورای اسلامی شهر قزوین صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر قزوین در صحن علنی شورا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


علی صفری شهردار قزوین در این جلسه اظهار کرد: بودجه سال ۹۷ رقمی برابر 635 میلیارد تومان پیش بینی شده است و شاهد افزایش 14 درصد رقم لایحه بودجه سال ۹۷ نسبت به سال جاری هستیم. 

وی افزود: ۳۰ درصد بودجه جاری و 70 درصد عمرانی است، 1.65 دهم درصد بودجه جاری نسبت به امسال کاهش و همین میزان در بخش عمرانی افزایش داشته است. 

این مسئول بیان کرد: شاخص‌های بودجه سال 97 مواردی همچون، حرکت به سمت بودجه عملیاتی، طی مسیر در جهت حسابداری تعهدی، توجه به برنامه دوم پنج ساله شهرداری و غیره بوده است. 

وی عنوان کرد: اولویت اصلی شهرداری در سال آتی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و در راستای حذف هزینه‌های غیر ضروری و مناسب سازی شهر برای افراد کم توان جسمی تلاش خواهیم کرد. 

صفری اذعان کرد: سال آینده فاز اول ساختمان شورا و شهرداری و تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع) افتتاح می‌شود. 

وی گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بودجه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از ۱۱میلیارد تومان به ۲۲میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است. 

این مسئول تصریح کرد: در راستای توجه به مناطق کم برخوردار که بیشتر در منطقه یک شهرداری واقع شده است، بودجه این منطقه نسبت به سایر مناطق بیشتر پیش‌بینی شده و این در حالی است که درآمد منطقه یک از سایر مناطق شهرداری کمتر است. 

وی در پایان اعلام کرد: در بودجه سال آینده به موضوعاتی همچون توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر و گردشگری توجه ویژه شده است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه