اخبار داغ

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین مطرح کرد

تأسیس کانون خیریه «مهر باران» در جهاد دانشگاهی قزوین

تأسیس کانون خیریه «مهر باران» در جهاد دانشگاهی قزوین
مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین گفت: کانون خیریه «مهر باران» با هدف محرومیت‌زدایی از جامعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در میان دانشگاهیان در جهاد دانشگاهی قزوین تاسیس شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین، در خصوص تاسیس کانون خیریه "مهر باران" در جهاد دانشگاهی قزوین، اظهار کرد: این کانون در نظر دارد از ظرفیت‌های خیرین جهت ایجاد نشاط عمومی در امور خیرخواهانه استفاده نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی با بیان اینکه هدف راه‌اندازی این کانون محرومیت‌زدایی از جامعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در میان دانشگاهیان است، افزود: این کانون با این اهداف در نظر دارد با ایجاد همبستگی‌های اجتماعی با اولویت جامعه دانشگاهی به محرومین جامعه یاری رساند.

بکشلو با اشاره به شکل‌گیری کانون "مهر باران" زیر نظر سازمان دانشجویان، ادامه داد: این کانون قصد دارد تا بر اساس پژوهش‌های دقیق علمی، آموزشی و معیشتی در مسیر ایجاد استغال پایدار حرکت کند و طیبق اساسنامه مندرج دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه می‌توانند در این کانون فعالیت داشته و در امور آن مشارکت کنند.

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین با تاکید بر لزوم مشارکت پایدار دانشجویان، گفت: قصد داریم تا ایجاد اشتغال باید به نحوی باشد که دانشجویان محروم پس از شناسایی به صورت پایدار و دائم مشغول به کار شوند. 

وی با اشاره به لزوم حفظ عزت نفس و کرامت محرومین و نیازمندان، تصریح کرد: حفظ شان نیازمندان به نحوی است که تلاش شود کلیه امکانات نقدی از طریق سیستم های بانکی با حساب نیازمندان واریز شود و هدایای غیر نقدی بسیار محترمانه و با اولویت تحویل شود. 

بکشلو اضافه کرد: جهت پیشبرد کارها و رفع محرومیت‌های دانشجویان، این کانون نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها، مؤسسات، مراکز مرتبط و خیریه‌های مردم‌نهاد دارد. 

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین گفت: این کانون در نظر دارد تا ضمن شناسایی علاقمندان و ایجاد زمینه و شرایط مناسب جهت فعالیت و همکاری افراد به صورت افتخاری در امور خیریه در حوزه‌های مالی، فکری، آموزشی، فرهنگی و غیره ایجاد کند.

وی اظهار کرد: کانون خیریه مهرباران هر سه ماه یک بار گزارش کامل اقدامات صورت گرفته را در مقاطع زمانی سه ماهه در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار می دهد.

بکشلو با بیان اینکه این کانون می تواند در کلیه دانشگاه‌های استان شعبه‌ای به منظور مشارکت بیشتر دانشگاهیان داشته باشد، گفت: امور خیریه علاوه بر محرومیت‌زدایی در جامعه موجب رشد فکری و روحی دانشجویان می‌شود که اثرات مثبتی در آینده کاری آنان خواهد داشت. 

این مسئول با اشاره به آماده بودن اساسنامه کانون "مهر باران" و قابلیت ارائه آن به خیرین، تصریح کرد: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند جهت عضویت در کانون و مشارکت به دفتر جهاد دانشگاهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مراجعه کرده و یا با شماره 02833785010 تماس بگیرند. 

وی در خاتمه شماره حساب‌های کانون جهت دریافت کمک‌های نقدی را به این شرح اعلام کرد:
شماره حساب بانک تجارت 2144272466 
شماره کارت مجازی 5859837001742762 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه