اخبار داغ

به صورت خودجوش صورت گرفت؛

ایجاد پایانه مسافربرهای شخصی

ایجاد پایانه مسافربرهای شخصی
وقتی به ابتدای شهرپاکدشت جهت عزیمت به بخش‌های مختلف مراجعه می‌کنیم با دو پایانه مسافربری شخصی و عمومی مواجه می‌شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ارم خبر ؛ پایانه مسافربرهای شخصی به صورت خودجوش در ورودی پاکدشت زیر پله برقی ایجاد شده است که تاکسی داران از این موضوع گلایه مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر, ارم خبر,

شاید این موضوع در ابتدای قضاوت باشد ولی وقتی  پای درد و دل رانندگان حمل و نقل عمومی می‌نشینیم موضوعاتی مطرح می‌شود که بسی جای تامل است

,

آن‌ها ابراز داشتند: مسافر برهای شخصی بدون هیچ گونه پرداخت عوارض و مالیات در حال فعالیت هستند که این موضوع منجر به افت رونق اقتصادی و بعضا درگیری هایی شده است.

,

تاکسیرانان عنوان کردند: بهترین جا برای سوار کردن مسافران در اختیار آنهاست بدون پرداخت هیچ گونه عوارض و نظارتی از  طرف شهرداری، تاکسیرانی و حتی عدم برخورد ماموران راهنمایی و رانندگی است.

,

 عده ای دیگر نیز از برخورد با مسافربرهای شخصی موضوعات تلخی را مطرح ‌کردند: همانند توهین و هتاکی و شنیدن الفاظ رکیک، همچنین درگیری های فیزیکی که منجر به آسیب رسیدن خودروهای آنها که جزو اموال عمومی است.

,

یکی از تاکسی دار ها می گفت: شخصی در پاکدشت مسافرکشی می‌کنند که خود را منتسب به مأموران راهنمایی و رانندگی معرفی کرده و عنوان می‌کند "برادر فلانی هستنم حرف اضافه بزنی میدهم پدرت را در بیاورد".

,

 در پوشش مسافر با برخی از این راننده ها همکلام شده و از آنان در مورد نحوه فعالیت شان در شهر جویا شدیم.

,  در پوشش مسافر با برخی از این راننده ها همکلام شده و از آنان در مورد نحوه فعالیت شان در شهر جویا شدیم.,

 عده‌ای با گلایه از وضعیت بد اقتصادی و شرایط نابسامان کاری و عدم پرداخت به موقع حقوق توسط صاحبان کار مجبور به مسافر کشی شده اند و برخی راحتی این کار را برای خود متصور هستند.

,

 اما وقتی به برخی از آنها نارضایتی رانندگان حمل و نقل شهری را انتقال می دهیم با رفتارهای ناپسند و الفاظ دور از شأن مواجه شدیم که در اینجا باید این هشدار را به مردم و مسئولین داد "این مسافربرهای شخصی که رعایت ادب و اخلاق را نمی کنند در جابجایی مردم و نوامیس آنها چگونه عمل می کنند.

,

تمام مسافربرهای شخصی دارای اخلاق و رفتار متفاوتی هستند و نمی توان آنها را به یک چشم دید اما چه کسانی متولی نظارت بر آنان در شیوه برخورد با مسافران و تکریم از آن‌ها هستند، این حق مسافر است که در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کند خدمات خوب و رفتاری مناسب را ببیند.

,

 گاهاً مشاهده شده خودروهایی که توسط راننده های شخصی مورد استفاده قرار گرفته است بسیار کثیف و بدبو همچنین دارای سر و صدای فراوانی است به حدی که انسان تصور می‌کنند قطعات خودرو در حال جدا شدن از یکدیگر است.

,

 این در حالی است که دولت تسهیلاتی را برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته و برخی از تاکسیرانان از آن بهره‌مند شده‌اند اما به علت ازدیاد مسافربرهای شخصی، تاکسی ها باید در پایانه‌های بدون امکانات زیر برق آفتاب، بادوباران در حال پوسیده شدن بدون خدمات‌رسانی مناسب به مسافران باشند، این خود نیز اجحافی در حق دولت، ناوگان حمل‌ونقل شهری و مسافران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه