اخبار داغ

متن کامل پیام رهبر انقلاب به مستندسازان/سرافراشته نشان دهید که مومن و انقلابی هستید

متن کامل پیام رهبر انقلاب به مستندسازان/سرافراشته نشان دهید که مومن و انقلابی هستید
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مستندسازان فرمودند: هنر شما قادر است با استناد به واقعیات، سرچشمه‌ی امید و شوق و حرکت باشد.با سرافراشته‌، زبان و عمل نشان دهید که مومن و انقلابی‌اید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متن پیام رهبر انقلاب به مستندسازان انقلابی منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پنجشنبه 21 دی جمعی از مستندسازان فعال انقلاب اسلامی به دیدار رهبر انقلاب رفتند. آیت الله خامنه‌ای این پیام 5 بندی را در این دیدار برای مستندسازان به یادگار نوشتند.

,

متن کامل پیام رهبر انقلاب به شرح زیر است:

,

جوانان عزیز مستند‌ساز!

,

در پی جلسه شیرین دیشب، این نکته‌ها را در یاد نگه دارید:

,

1- جهت انقلابی را با دقت تمام حفظ کنید، بازی‌های تکنیکی و شهرت حرفه‌ای بر صفا و درست‌کاری انقلابی کار غلبه نکند، با سرافراشته‌، زبان و عمل نشان دهید که مومن و انقلابی‌اید.

,

2- جنگ نرم دشمن، بر پایه‌ی دروغ و تحریف و شایعه و سانسور و بایکوت بنا شده است. هنر شما می‌تواند با سند، کار دشمن را بی‌اثر کند. تاریخ 40 ساله، لب‌ریز از سندها بر حقانیت جمهوری اسلامی و کج‌روی و گم‌راهی دشمنان است.

,

3- یک هدف اساسی دشمن، ترویج بدبینی و نومیدی است. دست‌مایه‌های امید در کشور بی‌شمار است. هنر شما قادر است با استناد به واقعیات، سرچشمه‌ی امید و شوق و حرکت باشد.

,

4- مستند انتقادی، مفید و لازم است. لحن اثر باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد. در انتقاد، لحن خصمانه و یاس‌آلود و هرج و مرج‌طلبانه، فایده‌‌ی آن را تبدیل به زیان می‌کند. زبان طنز به رسایی و سودمندی اثر کمک می‌کند.

,

5- رضای خدای را در کارها در نظر بگیرید و از او کمک بخواهید.

,

والسلام علیکم و رحمه‌الله 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه