اخبار داغ

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج):

بزرگ‌ترین تئاتر آیینی شهرستان آران و بیدگل اواخر بهمن‌ماه اجرا می‌شود/ دستگاه‌های دولتی همکاری کنند

بزرگ‌ترین تئاتر آیینی شهرستان آران و بیدگل اواخر بهمن‌ماه اجرا می‌شود/ دستگاه‌های دولتی همکاری کنند
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج)، گفت: تئاتر «بانوی بی‌نشان» هفته آخر بهمن ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران وبیدگل به روی صحنه خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ حجت الاسلام مهدی رحمتی در گفتگو با این پایگاه خبری، با بیان این که تئاتر «بانوی بی نشان» به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در آران و بیدگل به روی صحنه خواهد رفت، اظهار کرد: این تئاتر هفته آخر بهمن ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران وبیدگل به اجرا در خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) موضوع این تئاتر را مروری بر مراحل تولد تا شهادت حضرت صدیقه کبری(س) عنوان کرد و ادامه داد: 70 هنرمند و فعال اجرایی در حال حاضر، مشغول فراهم کردن مراحل پیش تولید این اثر نمایشی هستند.

,

وی با اشاره به اجرای نمایش های آیینی سپیده خونین و پیام سرخ از سوی کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل تصریح کرد: اجرای این برنامه ها تجربیات گران بهایی در اختیار هنرمندان کانون قرار داده که ما را به اجرایی اثری فاخر و به یادماندنی نزدیک کرده است.

,

حجت الاسلام رحمتی اجرای این طرح عظیم نمایشی را نقطه عطفی در اجرای برنامه های نمایشی شهرستان خواند و اضافه کرد: اجرای هر چه بهتر این نمایش به همراهی و همکاری نهادهای فرهنگی و خیّران نیازمند است و تمام دستگاه‌های دولتی باید همکاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه