اخبار داغ

در شورای آموزش و پرورش کوهسرخ عنوان شد:

ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند اقدامات جهادی است

ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند اقدامات جهادی است
مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستور کار جلسه شورای آموزش و پرورش بخش کوهسرخ بود که در این جلسه بر لزوم اقدامات جهادی برای از بین بردن ناهنجاری‌های اجتماعی تأکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر شورای آموزش و پرورش بخش کوهسرخ کاشمر امروز با هدف بررسی آسیب‌های اجتماعی مرتبط با دانش آموزان تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

امام جمعه کوهسرخ در ابتدای این جلسه گفت: همه باید خودسازی را در دستور کار زندگی خود قرار دهیم و آلودگی‌های درونی خود را پاک کنیم که در این مسیر، شناسایی آسیب‌های اجتماعی گام اول مبارزه با این مسأله است.

,

در ادامه جلسه بخشدار کوهسرخ نیز در سخنانی ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش، از تلاش‌های ریاست آموزش و پرورش و فرهنگیان دلسوز منطقه کوهسرخ تقدیر و تشکر کرد.

,

رضا رمضانی طرقی اظهار داشت: مصوبات این شورا در سال گذشته مصوبات خوبی بوده‌ و مهمتر اینکه این مصوبات به خوبی اجرایی شده است.

,

وی اهمیت شورای آموزش و پرورش و مصوبات آن را در سطح بسیار بالایی دانست و ادامه داد: اهداف این شورا اهداف والایی است و همراه کردن مردم و مسئولان با آموزش و پرورش از مهمترین این اهداف است.

,

رمضانی طرقی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از تمام منابع و امکانات جهت تحقق عدالت آموزشی به خصوص در مناطق محرومی همچون کوهسرخ، از دیگر اهداف شورای آموزش و پرورش است که باید مد نظر همه ما باشد.

,

بخشدار کوهسرخ در خصوص آسیب‌های اجتماعی نیز گفت: تلاش همگانی مردم و مسئولان در شناسایی و به دست آوردن راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک موضوع بسیار مهم، ضروری است و برای از بین بردن برخی ناهنجاری‌های اجتماعی فراگیر باید شاهد اقدامات جهادی باشیم.

,

رییس آموزش و پرورش منطقه کوهسرخ نیز به عنوان دیگر سخنران این جلسه در ابتدا پیام مشترک وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش را قرائت کرد.

,

حسین اعمی در ادامه همراهی خوب مسئولان و مردم منطقه کوهسرخ را از دلایل برخی موفقیت‌های کسب شده دانست و با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی مشاهده شده در مدارس گفت: سعی کرده‌ایم در ابتدا پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهیم که برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده از مهمترین این اقدامات است.

,

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای هر سه حوزه آموزشی، پرورشی و عمرانی انجام داده‌ایم و همواره بر امور تربیتی و پرورشی تأکیدی ویژه داشته‌ایم.

,

در بخش دیگری از جلسه شورای آموزش و پرورش بخش کوهسرخ، معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش این بخش گزارشی از دستور کار جلسه پیشین این شورا  با محور پوشش تحصیلی ارائه داد.

,

حسین فاتحی اقدام همگانی مسئولان، مدیران و معلمان مدارس جهت پوشش تحصیلی را موفقیت آمیز عنوان کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده میزان جذب دانش آموزان ترک تحصیلی در بخش کوهسرخ فراتر از انتظار بود.

,

وی جذب حداکثری نوآموزان پیش دبستانی را نیز اقدام مؤثر دیگری از سوی آموزش و پرورش و مدیران مراکز پیش دبستانی عنوان کرد که موجب می‌شود نوآموزان با آمادگی بسیار بالاتری وارد مدرسه شوند.

,

در ادامه این جلسه سایر اعضای حاضر نظرات و راهکارهای خود را در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی موجود بیان کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه