اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل؛

کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی از اهداف دانشگاه آزاد است

کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی از اهداف دانشگاه آزاد است
رئیس دانشگاه آزاد اردبیل یکی از اولویت های مهم دانشگاه را حفظ رشته‌های موجود و توسعه رشته‌های جدید عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی‌ های واقع بین میزان وابستگی به شهریه دانشجویی را کاهش دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل عصر امروز در حاشیه سی و چهارمین جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد در خصوص افزایش درآمدهای غیر شهریه ای به خبرنگار ابصارخبر گفت: تلاش می کنیم تا با مبنا قرار دادن برنامه ریزی‌های واقع بین و دوراندیش ضمن افزایش درآمدهای غیر شهریه ای، میزان وابستگی دانشگاه به شهریه دانشجویی را کاهش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر, ابصارخبر,  ,

وی یکی از اولویت های مهم واحدهای دانشگاهی را حفظ رشته های موجود و توسعه رشته های جدید عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به چارت واحدهای دانشگاهی نیز اشاره کرد و گفت: چهارچوبی برای تاپ چارت ها برای کل دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده و ما نیز به همان صورت در استان و واحدها اجرا خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه چارت واحدها بر اساس وضعیت آینده و با نگاه به شرایط موجود تنظیم شده است تصریح کرد: ساختار اداری در دراز مدت، قدرت مانور ما را تعیین می کند پس بهتر است درست و دقیق عمل کنیم تا با مشکل مواجه نشویم

,

رسولی در پایان سخنان خود به بحث چابک سازی پرداخت و با بیان اینکه بیش از90 درصد هزینه های دانشگاه شامل حقوق و دستمزد پرسنل می شود گفت: اصل قضیه بحث چابک سازی است به کاهش هزینه ها باز می گردد  که سعی می کنیم با برنامه ریزی های کوتاه مدت هزینه های دانشگاه را کاهش دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه