اخبار داغ

نخبه بسیجی نهاوند دانشجوی برتر جشنواره "جایزه علمی شهید تهرانی مقدم " شد+ عکس

نخبه بسیجی نهاوند دانشجوی برتر جشنواره "جایزه علمی شهید تهرانی مقدم " شد+ عکس
در پنجمین جشنواره "جایزه علمی شهید تهرانی مقدم" دانشجوی نخبه نهاوندی موفق به کسب عنوان برتر این جشنواره شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، پنجمین جشنواره و جایزه علمی شهید تهرانی‌مقدم از سوی سازمان بسیج علمی پژوهشی تهران بزرگ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

این جشنواره به‌منظور تجلیل از نخبگان و پژوهشگران برتر بسیجی در بنیاد نخبگان استان تهران از سال 92 باهدف شناسایی ظرفیت‌های علمی بسیج فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

,

به‌منظور تقویت فعالیت علمی و بهره‌گیری از توان و ظرفیت علمی بسیجیان جشنواره جهادگران علمی بسیج با عنوان "جایزه علمی شهید تهرانی مقدم " برگزار شد و یک دانش جوی نهاوندی موفق شد در این جشنواره عنوان برتر را کسب کند.

,

در مراسم اختتامیه پنجمین دوره این جشنواره که با حضور رئیس خانه نخبگان تهران، مسئول سازمان علمی پژوهشی و فناوری بسیج تهران بزرگ در بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شد، دکتر فرامرز محمدی پویا دانشجوی نهاوندی و دانش‌آموخته دکترای رشته علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی موفق به کسب عنوان دانشجوی برتر در بین کلیه دانشجویان دانشگاه‌های تهران شد.

,

 

,

1533753

, 1533753,

 

,

ارج نهادن به مقام شامخ فناوران و نوآوران بسیجی برتر از طریق شناسایی و معرفی دستاوردهای برتر، تقویت روحیه خودباوری علمی به‌ویژه در بین بسیجیان فرهیخته و تجلیل، تشویق و ترغیب بسیجیان دانشور ازجمله اهداف برگزاری جشنواره علمی جایزه شهید تهرانی مقدم است.

,

در جشنواره جایزه علمی شهید تهرانی مقدم در بخش‌های استاد، دانشجو، دانش‌آموز، یک منتخب المپیادهای علمی، سه مخترع برتر، یک پایان‌نامه محصول محور برتر، یک شرکت دانش‌بنیان و یک ایده برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی نفرات برتر معرفی می‌شوند.

,

 

,

, ,

 

,

لازم به یادآوری است که فرامرز محمدی پویا نخبه بسیجی و نهاوندی و دانشجوی دکتری تخصصی رشته علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی در سال گذشته نیز در جشنواره نخبگان بسیجی استان تهران به‌عنوان رتبه برتر گروه علوم انسانی دانشگاه‌های تهران بزرگ انتخاب شد و از وی به‌عنوان دانشجوی نخبه بسیجی تجلیل شد.

,

وی در سال 94 نیز به‌عنوان دانشجوی نمونه بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ انتخاب‌شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه