اخبار داغ

رئیس اداره هواشناسی اردستان خبرداد؛

بارش ۱۷ سانتیمتری برف در روستای بغم اردستان

بارش ۱۷ سانتیمتری برف در روستای بغم اردستان
رئیس هواشناسی اردستان، گفت: به واسطه استقرار سیستم بارشی در روز گذشته شاهد بارش برف و باران خوبی در منطقه اردستان بوده ایم که روستای بغم اردستان با ۱۷ سانتی متر بیشترین میزان بارش و روستای ظفرقند با هفت سانتی متر کمترین برف را داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح اردستان،جواد رمضانپور اظهار کرد: به واسطه استقرار سیستم بارشی در روز گذشته شاهد بارش برف و باران خوبی در منطقه اردستان بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح اردستان,  صبح اردستان,

وی افزود: با توجه به میزان بارندگی‌های صورت گرفته میانگین بلند مدت بارندگی شهرستان اردستان ۴۴ و هفت دهم میلی متر بوده که تا این لحظه از سال با کاهش ۸۰درصدی مواجه بوده است.

,

رییس اداره هواشناسی اردستان گفت: بارش‌ زمستانی اردستان با مجموع میزان بارش‌ شب گذشته این منطقه به هشت و چهار دهم میلی متر رسیده است.

,

رمضانپور با بیان اینکه اردستان نسبت به سال زراعی همچنان با کاهش ۵۰ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل مواجه هستیم، تصریح کرد: سال زراعی امسال ۹ و یک دهم میلی متر بارش داشته ایم.

,

وی تاکید کرد: بیشترین میزان بارش برف در روستای بغم با ۱۷ سانتیمتر، روستای ظفرقند با هفت سانتیمتربرف، منطقه همبرات با پنج میلی متر باران، زواره با چهار و دو دهم میلیمتر باران و منطقه برزاوند با چهار سانتیمتر برف، بارشهای خوبی را در منطقه شاهد بوده ایم.

,

رییس اداره هواشناسی اردستان خاطرنشان کرد: تا پایان هفته آسمانی صاف و قسمتی ابری برای شهرستان پیش بینی می شود، ولی اواخر هفته با ورود سامانه جدید مردم منتظر بارش های مجدد باشند.

,

رمضانپور تصریح کرد: دمای فعلی هوای اردستان در حال حاضر سه در جه بالای صفر بوده و کمترین دما منفی صفر که احتمال دارد در شب کاهش چهار تا هشت در جه ای را شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه