اخبار داغ

نفرات برتر چهارمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی منطقه ای عجب شیر معرفی شدند

نفرات برتر چهارمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی منطقه ای عجب شیر معرفی شدند
اختتامیه چهارمین جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی در شهرستان عجب شیر با معرفی نفرات برتر و تجلیل از آثار برگزیده برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اختتامیه چهارمین جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی در شهرستان عجب شیر شامگاه یکشنبه با معرفی نفرات برتر و تجلیل از آثار برگزیده برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرهاد جبارپور رییس اداره فرهنگ وارشاد شهرستان عجب شیر دبیر چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی در حاشیه  این مراسم طی سخنانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ عجب شیر  اظهار داشت: سطح کیفی آثار ارسال شده به چهارمین دوره جشنواره هنرهای  تجسمی نسبت به سال گذشته به صورت قابل توجهی  ارتقا یافته است.

, فرهنگ عجب شیر,


وی افزود : ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره از ۷۰نفر هنرمندان شهرستان های مراغه ، بناب ، عجب شیر ، ملکان و آذرشهرارسال شده بود که از این اثرها داوری و نفرات برتر معرفی شدند .

,
,


رییس اداره فرهنگ وارشاد شهرستان عجب شیر  اظهار داشت : این جشنواره با موضوع اقتصاد مقاومتی ، فرهنگ ایرانی و اسلامی ،فرهنگ ایثار و شهادت ،حجاب و عفاف ، احیای دریاچه ارومیه و مناطق گردشگری عجب شیر به صورت منطقه ای برگزار شود.

,
,


وی با اعلام اینکه این حشنواره در دوبخش نقاشی و خوشنویسی و صنایع دستی برگزارشد افزود: بخش خوشنویسی در قالب نستعلیق و شکسته نستعلیق می باشد.

,
,


جبارپور با اشاره به بخش جنبی نمایشگاه اظهار داشت: این بخش با محوریت هنرهای سنتی اعم از قلم زنی ، حکاکی ، نقاشی روی سفال و مینا کاری اجرا شد.

,
,


براساس این گزارش در رشته نقاشی،  فرزانه بیباجی از عجب شیر به عنوان نفر اول،  احسانی نژاد نفر دوم از شهرستان مراغه به عنوان نفر دوم، ندا اشرف زاده و مریم صلاحی  به عنوان نفر سوم، سلماز موسویان به عنوان نفر چهارم، نازیلا جدی به عنوان نفر پنجم و  لیلا رشیدی به عنوان نفر ششم معرفی شدند.

,
,


در رشته خوشنویسی خط نستعلیق، علی طوفانی از عجب شیربه عنوان نفر اول، ایوب سلمانی  از بناب به عنوان نفر دوم و حسین ولی زاده از عجب شیر به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

,
,


در  رشته خوشنویسی خط شکسته نستعلیق؛ امیر دانش مراغی از مراغه به عنوان نفر اول، یونس آتشبار به عنوان نفر دوم از مراغه  و حمید میرزایی از عجب شیر به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

,
,


در رشته صنایع دستی ،الهه عابدی و رویا مظفری و زینب پور بابا به ترتیب نفر اول تا سوم از شهرستان عجب شیر معرفی شدند.

,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه