اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خبر داد؛

آموزش مهارت های زندگی به ۸۵ بانوی مددجو در شهرستان نطنز

آموزش مهارت های زندگی به ۸۵ بانوی مددجو در شهرستان نطنز
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز گفت: ۸۵ نفر از بانوان مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر نطنز و بخش امامزاده از برنامه های ارائه شده در کارگاه های مهارت زندگی استفاده کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای نطنز؛محمد رضا مومی اردستانی امروز در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری کارگاه های مهارت زندگی ویژه مددجویان زیر پوشش این نهاد در شهر نطنز و بخش امامزاده خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز افزود: ۸۵ نفر از بانوان مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر نطنز و بخش امامزاده از برنامه های ارائه شده در کارگاه های مهارت زندگی استفاده کردند.

,

وی یکی از مهمترین برنامه های مشاوره ای کمیته امداد برای مددجویان را آموزش و آگاه سازی مددجویان و تلاش برای مهارت آموزی آن ها عنوان کرد و گفت: این کارگاه در شهر نطنز و بخش امامزاده و به صورت چهار روز متوالی برگزار شد.

,

اردستانی تصریح کرد: مددجویان در نطنز با حضور احمدرضا امیرانی کارشناس ارشد روان شناسی بالینی، موضوعاتی در مورد مهارت زندگی و به خصوص دو موضوع حل مسئله و ارتباط موثر را فرا گرفتند و در بخش امامزاده با حضور علیرضا رعیتی کارشناس ارشد روان شناسی با موضوعاتی چون خود آگاهی، ارتباط موثر و راه های مقابله با استرس آشنا شدند.

,

وی با بیان این که بانوان مددجو در این کارگاه نیازهای مشاوره ای خود را پیگیری کردند، ادامه داد: این برنامه ها با پیگیری و شناسایی خانواده های جوان و نیازسنجی از خانواده های مورد حمایت امداد، به صورت مستمر و توسط واحد حمایتی و مشاوره خانواده برای خانواده های علاقه مند برگزار می شود.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نطنز خاطر نشان کرد: این آموزش ها با اهداف و رویکردی موثر و به منظور ارتقاء سطح زندگی مددجویان، تحکیم بنیان خانواده، صیانت از نهاد خانواده و ارتقاء مهارت زندگی خانواده های زیر پوشش نسبت به شناخت راه حل های بهتر در زندگی مشترک و تربیت فرزندان ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه