اخبار داغ

مسئول امور پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گلپایگان:

انجام بیش از سه هزار مأموریت توسط اورژانس گلپایگان در ۹ ماهه نخست امسال

انجام بیش از سه هزار مأموریت توسط اورژانس گلپایگان در ۹ ماهه نخست امسال
مسئول امور پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی گلپایگان با اشاره به اینکه در نه ماهه نخست سال جاری بالغ بر سه هزار و ۵۹ مورد مأموریت توسط اورژانس شهرستان انجام شده، گفت: ۹۱۳ مورد از این تعداد مربوط به حوادث تصادفی ترافیکی و دو هزار و ۱۴۶ مورد غیر تصادفی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازدیار عالمان ؛ناصر توانایی اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گلپایگان با دو پایگاه در مناطق مرکز شهر گلپایگان و محله وداغ گلشهر و با تعداد 16 نفر نیرو به صورت 24 ساعته آماده انجام خدمات بهداشتی درمانی به همشهریان عزیز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان ,

مسئول امور پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی گلپایگان با اشاره به اینکه در نه ماهه نخست سال جاری بالغ بر سه هزار و 59 مورد مأموریت توسط اورژانس شهرستان انجام شده، گفت: 913 مورد از این تعداد مربوط به حوادث تصادفی ترافیکی و دو هزار و 146 مورد غیر تصادفی بوده است.

,

وی تصریح کرد: 134 مورد حادثه سقوط، 75 مورد مسمومیت، 371 مورد مشکلات قبلی و 160 مورد مشکلات تنفسی از موارد غیر تصادفی است که توسط اورژانس گلپایگان در نه ماهه نخست امسال خدمت رسانی شده است.

,

توانایی عنوان کرد: پنج مأموریت ویژه توسط اورژانس در این بازه زمانی انجام شده و بالغ بر ده مورد شرکت در مانور هایی که در سطح شهرستان برگزار شده در کارنامه اورژانس گلپایگان ثبت شده است.

,

مسئول امور پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: مأموریت هایی که تعداد مصدوم بالایی داشته و یا افراد زیادی در آن حادثه درگیر شده باشند و مواردی مانند خودکشی، مأموریت های ویژه محسوب می شوند.

,

وی با بیان اینکه در سه ماهه پاییز امسال 974 مورد مأموریت توسط اورژانس گلپایگان انجام شده، اضافه کرد: 290 مورد حادثه تصادفی ترافیکی و 684 مورد حادثه غیر تصادفی توسط اورژانس گلپایگان خدمت رسانی شده که از این تعداد 50 مورد سقوط، 159 مورد مشکلات قلبی، 47 مورد مشکلات تنفسی و 22 مورد مسمومیت بوده است.

,

توانایی اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گلپایگان با شماره تلفن 115 در هر ساعت از شبانه روز آماده امداد رسانی به مردم عزیز شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه