اخبار داغ

۲ روش برای حذف یارانه ثروتمندان

۲ روش برای حذف یارانه ثروتمندان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این که حذف یارانه اقشار غیر نیازمند به 2 روش ابرازی و شناسایی انجام می شود، گفت: برخی خانوارها با اینکه مستحق نیستند یارانه نقدی دریافت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، درباره روند حذف یارانه اقشار غیر نیازمند، گفت: در حال حاضر یک‌سری از افراد تحت پوشش(کمیته امداد و بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی) شناسایی شده‌اند که قطعا در لیست دریافت یارانه نقدی سال 97 باقی خواهند ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: اگر سال گذشته بنابر ادامه حذف یارانه غیر نیازمندان بود، شاید درصدی از خطا هم وجود داشت اما به سرعت این خطا اصلاح می‌شد؛ سال گذشته تا مرز حذف 5 میلیون نفر هم رفتیم و تعدادی هم مجدد یارانه گرفتند.

,

ربیعی با تأکید بر اینکه بعلاوه افرادی که تحت پوشش نهادها هستند، پشت نوبتی‌ها را هم داریم، توضیح داد: بنای ما برای پرداخت یارانه نقدی بعد از افراد تحت پوشش، نیازمندان پشت نوبتی هستند یعنی افرادی که تحت حمایت هیچ یک از نهادها نیستند اما نیازمند هم هستند.

,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این افراد پشت نوبتی باید به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بپیوندند؛ چراکه واقعا بنا داریم تا یارانه‌های نقدی را هدفمند پرداخت کنیم.

,

وی افزود: فقر را می‌توان به صورت هدفمند از بین برد؛ به وسیله پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان توانستیم، عده‌ای از نیازمندان را شناسایی کنیم؛ البته دو روش ابرازی و شناسایی وجود دارد که در روش اول نیازمندان خودشان اعلام نیاز می‌کنند و در روش دوم خودمان بر اساس بانک‌های اطلاعاتی موجود اقدام به شناسایی می‌کنیم.

,

ربیعی در پایان تأکید کرد که عده‌ای مستحق نیستند اما یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه