اخبار داغ

فرماندار خلخال:

جمعیت خلخال یکدفعه نصف خواهدشد

جمعیت خلخال یکدفعه نصف خواهدشد
فرماندار خلخال گفت: در حال حاضر متوسط سن جمعیت شهرستان خلخال بالای 40 سال است و طولی نمی کشد که این جمعیت با پیشروی به سوی پیری یکدفعه نصف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، فریدون بابایی شب گذشته در شورای آموزش و پرورش بخش خورش رستم با بیان اینکه در حال حاضر فضای کنونی آموزش و پرورش در خورش رستم و خلخال درگیر مشکلات اجتماعی و فرهنگی است، تصریح کرد:برای خروج از  این مشکل باید راهکارها تسریع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو, ,

وی افزود:بحث استاندارد سازی در مدارس خورش رستم با اولویت انجام خواهد شد.

,

بابایی خاطر نشان کرد: در مسیر توسعه علمی شهرستان خلخال گام های خوبی برداشته شده و به همین منظور در سال 1396 بودجه آموزش وپرورش این شهرستان افزایش دو برابری داشت؛ همچنین بعد از آموزش و پرورش، بحث ورزش و بحث گردشگری در اولویت است.

,

وی تصریح کرد: دیگر زمان آن نیست همه پشت میزنشین و یا در رشته های خاص  تحصیل کنند، فلذا باید ظرفیت های تحصیلی دانش آموزان در رشته های مختلف در قالب نشست ها به اولیا معرفی شود.

,

فرماندارخلخال افزود: دانش آموزی که در رشته علوم انسانی استعداد دارد، قطعا در این رشته به نخبگی خواهد رسید و  تغییر مسیر وی از سوی والدین ثمری نخواهد داشت.

,

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خلخال با اشاره به اینکه اولین سرشماری در بخش خورش رستم خلخال در سال 1365 بوده و جمعیت خورش رستم هیچ زمانی از سقف 22 هزار نفر بالا نرفته گفت: در حال حاضر متوسط سن جمعیت شهرستان خلخال بالای 40 سال است و طولی نمی کشد که این جمعیت با پیشروی به سوی پیری یکدفعه نصف خواهد شد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود  در این جلسه بر لزوم معرفی جایگاه گردشگری خورش رستم و ظرفیت های موجود گردشگری تاکید وگفت: منطقه حفاظت شده آق داغ یک ظرفیت مهم برای حضور گردشگران از سراسر کشور است.

,

وی خاطر نشان کرد:  در بحث جهادکشاورزی نیز ساخت سدهای معیشتی در اولویت اعتبارات بوده که با مساعد شدن هوا سد" ورگوان" نیز قابل پیگیری برای اجرا و تکمیل است.

,

فرماندار خلخال همچنین درگذشت دو نفر از معلمان فقید منطقه خورش رستم را به اهالی خورش رستم تسلیت گفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه