اخبار داغ

فرماندار دهگلان:

عمرکوتاه مدیریت در شهر داری دهگلان بزرگترین لطمه به این شهر است

عمرکوتاه مدیریت در شهر داری دهگلان بزرگترین لطمه به این شهر است
فرماندار دهگلان عمرکوتاه مدیریت در شهر داری دهگلان را بزرگترین لطمه به این شهر دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دهگلان شیدا، یحیی نظری فرماندار دهگلان عصر دیروز در مراسم تکریم و معارفه شهر دارن دهگلان و بلبان آباد با توجه به بحث دموکراسی و مردم سالاری اظهار داشت: از نمود های مردمسالاری و مصادیقش بحث انتخاب شوراها شهر توسط مردم و انتخاب مدیریت شهری توسط شوراهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا، ,




 وی با اشاره به عمر کوتاه مدیریت در شهر داری دهگلان  و جابجای 4 الی 5 شهردار طی 3 سال گذشته گفت: این تغییرات بزرگرترین لطمه را بر این شهر وارد نموده  است.

 

 نظری با تاکید بر ایجاد بسترهای لازم برای جلب اعتماد مردم گفت: اگر خود ما زمینه خلاف در ادارات و دستگاهها ایجاد کنیم باعث بدبینی مردم شده  و مردم دیگر چندان رغبت به همکاری با شهرداری ندارند.


وی افزود: شهرداری دستگاهی است که مردم بیشتر از آن ناراضی هستند از شوراهای اسلامی و شهردار انتظار داریم که با برنامه ریزی صحیح باعث رغبت مردم به شهر داری شوند.

 

99 درصد روستاهای بخش بلبان آباد گاز رسانی شده اند


فرماندار دهگلان عصر امروز در بلبان آباد این بخش را یکی از پتانسیل های اصلی در زمینه توسعه اقتصادی و کشاورزی شهرستان دانست و گفت: این بخش از پتانسیل مناسب برخوردار بوده و نسبت به بخش مرکزی توسعه یافته تر است.


وی ضمن گلایه مردم بلبان آباد از پیدا نکردن چهره شهری بلبان  آباد گفت: همه ما باید با همکاری همدیگر در ارتقاء و پیشرفت این شهر و ایجاد بسترهای  سرمایه گذاری تلاش کنیم که شهر رونق بگیرد

 

نظری ضمن اشاره به بحث فاضلاب شهر بلبان آباد گفت: در کمیته برنامه ریزی استارت آن زده شده  و اگر بتوانیم از منابع ملی استفاده کنیم که این مشکل حل شود در واقع بخشی از زیر ساخت این شهر حل شده است.


فرماندار دهگلان در ادامه  گفت: این بخش از لحاظ شاخص گاز رسانی 99 درصد روستاهای آن از نعمت گاز برخوردارند و مشکل آب شرب بعضی روستاهای  آن نیز  در حال حل شدن است.


وی ضمن تاکید برسلامت اداری و تکریم ارباب رجوع گفت: مردم خواستار شفاف سازی هستند که اگر رعایت شود  اعتماد مردم خود به خود جلب خواهد شد.

 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, 99 درصد روستاهای بخش بلبان آباد گاز رسانی شده اند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه