اخبار داغ

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری آمل مطرح کرد

لزوم رسیدگی به ورودی‌های شهر آمل برای میزبانی از مسافران نوروزی

لزوم رسیدگی به ورودی‌های شهر آمل برای میزبانی از مسافران نوروزی
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری آمل از لزوم رسیدگی به ورودی‌های شهر آمل برای میزبانی از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: از شهرداری و بخشداری‌های آمل تقاضا دارم که با رسیدگی به این وضعیت مانع دفع مسافر شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، محمدرضا شیدفر عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل سفر شهرستان آمل با بیان اینکه گله اکثر مردم نبود یک هتل در شهر بود، گفت: در حال حاضر شهر آمل دارای دو هتل است و شهرستان آمل 14 هتل دارد که از امتیازات ویژه آمل به‌شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر هراز, محمدرضا, محمدرضا, ,


وی با اشاره به ساخت سومین هتل آمل توسط اکسین، خاطرنشان کرد: هتل شهر آمل به طور میانگین 80 درصد اتاق‌هایش در طی سال پر است که اتفاقی کم‌نظیر در کشور است.

,
,


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری آمل با بیان اینکه استاندار مازندران در جلسه استانی ستاد تسهیل تاکید ویژه‌ای بر امنیت جاده‌ها دارد، تصریح کرد: شهرستان آمل شاه‌راه ارتباطی استان به‌شمار می‌رود و استان مازندران نگاه ویژه‌ای به جاده هراز دارد.

,
,


این مسئول با بیان اینکه آمل از لحاظ تعداد تشکیل جلسات در خصوص سفرهای نوروزی در استان پیشتاز است، یادآور شد: استاندار مازندران با وجود زمان کمی‌ که در این سمت حضور دارد از مشکلات گردشگری آمل آگاه است.

,
,


شیدفر به حضور صدا و سیما و خبرنگاران شبکه یک، سه‌شنبه آینده در آمل اشاره کرد و گفت: به دنبال سخت مستندی از جاذبه‌های گردشگری آمل هستیم تا همه از ویژگی‌های منحصر به فرد آمل آگاه شوند.

,
,


وی با اشاره به‌اینکه بازدید از سرویس و مساجد رستوران‌های بین راهی آمل به صورت روزانه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در دو ماه آینده اقدامات ضربتی و فشرده‌تر خواهد شد تا میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

,
,


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری آمل با اشاره به‌اینکه ورودی‌های آمل درهم ریخته است، متذکر شد: از شهرداری و بخشداری‌های آمل تقاضا دارم که با رسیدگی به این وضعیت مانع دفع مسافر شویم.

,
,


وی آمل را دارای 3موزه دانست و افزود: در جهت بازدید هر چه بیشتر این موزه‌ها به دنبال زدن بنری در مقابل مجتمع اکسین هستیم که امیدواریم همکاری‌های لازم انجام شود.

,
,


شیدفر در پایان با اشاره به اسکان مسافران در مدارس گفت: از اقدامات خوب آموزش و پرورش می‌توان به کلاس اخلاق و رفتار برای مسولان ستاد اسکان اشاره کرد که جای تقدیر دارد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه