اخبار داغ

کشف کلاهبرداری ۴۲ میلیاردی در کرمانشاه

کشف کلاهبرداری ۴۲ میلیاردی در کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری متهمان به کلاهبرداری ۴۲ میلیارد ریالی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از مهر، سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری و متواری شدن متهمان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مشخص شد که ۲ متهم، یک ملک تجاری به ارزش ۴۲ میلیارد ریال را با چک بدون اعتبار معامله کرده و پس از ثبت سند به نام خود متواری شده اند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری  پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی محل اختفا متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.  

,

سردار امان اللهی با بیان اینکه متهمان به جرم انتصابی معترف شدند، گفت: آنان پس از انتقال سند به شاکی روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.

,

پلیس در کنار اصناف است 

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همکاری اصناف با پلیس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پلیس به منظور برقراری نظم و امنیت در کنار اصناف قرار دارد.  

,

سردار "منوچهر امان اللهی" در دیدار با اعضای خانه اصناف استان کرمانشاه، اظهارداشت: بدون شک رونق اقتصادی و ایجاد آرامش در بازار بدون امنیت محقق نخواهد شد.

,

وی افزود: پلیس به منظور برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش در بازار همواره در کنار اصناف و فعالان حوزه اقتصادی قرار دارد.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره نقش آموزش در پیشگیری از وقوع جرم، گفت: نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از وقوع جرم همواره با تمامی اقشار جامعه همکاری دارد.

,

سردار امان اللهی توضیح داد: کارشناسان انتظامی همواره به منظور ارائه آموزش های لازم در زمینه پیشگیری از سرقت در میان اصناف حاضر می شوند.

,

وی با بیان اینکه مردم اهمیت برقراری نظم و امنیت را به خوبی درک می کنند، گفت: مردم رکن اصلی در برقراری نظم و امنیت در جامعه هستند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در صورتی که مردم با روش های پیشگیری از وقوع جرم آشنا شوند آمار وقوع جرام در جامعه به شکل چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

,

پلیس با هنجارشکنان قاطعانه برخورد کند 

,

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: اصناف و بازاریان خواهان برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی هستند.  

,

"رضا سلیم ساسانی" که به همراه جمعی از اعضای اتاق اصناف استان به منظور دیدار با فرمانده انتظامی کرمانشاه در دفتر وی حاضر شدند، این مطلب را عنوان کرد.

,

وی با تقدیر و تشکر از عملکرد ناجا در برخورد با عوامل ایجاد ناآرامی های اخیر گفت: پلیس در کنترل ناآرامی های اخیر عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشت.

,

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه توضیح داد: اغتشاگران در ناآرامی های اخیر خسارت های بسیاری به اصناف وارد کردند که خوشبختانه نیروی انتظامی با حضور مقتدرانه خود اجازه پیشروی به آنان نداد.

,

سلیم ساسانی همکاری پلیس با اصناف را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پلیس به منظور برقراری نظم و امنیت به خوبی در کنار اصناف قرار دارد و هرکجا که نیاز باشد دست به اقدام می زند.

,

وی با بیان اینکه اعضای اتاق اصناف برای همکاری بیشتر با پلیس آمادگی دارند، اظهارداشت: بازاریان و اصناف نیز همچون دیگر اقشار جامعه خود را در قبال برقراری نظم و امنیت مسوول می دانند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه