اخبار داغ

ایستگاه راه آهن منجیل در گیر و دار وعده وعیدها

ایستگاه راه آهن منجیل در گیر و دار وعده وعیدها
ایستگاه راه آهن که در گیر و دار وعده وعیدها اسیر است قرار بود گره گشای مشکلات اقتصادی شهر منجیل باشد که عبور آزاد راه از حاشیه آن خسارت سنگینی برپیکره اقتصاد این شهر وارد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، منجیل به دلیل وجود نیروگاه بادی و سد منجیل، مناطق تاریخی یکی از شهرهای پراهمیت رودبار و گیلان به شمار می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر, زیتون خبر,

بخش اعظمی از درآمد مردم شهر منجیل وابسته به بازاری است که این روزها به دلیل عبور آزاد راه از حاشیه شهر رو به کسادی رفته است.

,

عبور آزاد را از بیرون شهر امری اجتناب ناپذیر است اما در طرف مقابل امکانات و زیر ساخت های جذب گردشگر و حضور آنان در این شهر مهیا نشده است.

,

وعده احداث ایستگاه راه آهن منجیل بارقه امیدی برای مردم این شهر بود تا بخشی از خسارت اقتصادی وارده به شهر جبران شود اما آنچه در این سالها به گوش مردم رسیده تنها وعده احداث این ایستگاه بوده است.

,

این سالها و این روزها بیشتر وعده افتتاح و بهره برداری از راه آهن رشت- قزوین مطرح می شود نا امیدی مردم در احداث این ایستگاه بیشتر می شود.

,

راه آهن دارای دو ایستگاه در پاچنار لوشان و رستم آباد است که مراحل احداث این ایستگاه ها رو به اتمام و آماده بهره برداری است. با این حال باید منتظر تحقق وعده های احداث راه آهن ماند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه