اخبار داغ

خارج از گود اداره کل ورزش وجوانان خراسان جنوبی:

از انکار مدیر کل تا پاسخ واقعی رئیس ورزش وجوانان قاینات

از انکار مدیر کل تا پاسخ واقعی رئیس ورزش وجوانان قاینات
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان قاینات گفت:برای ما تعجب برانگیز است که یک مسئول استانی در حالی که همه مستندات مبنی بر اطلاع داشتن از زمان برگزاری مراسم ودعوت از مسئولین استانی وجود دارد چرا وبه چه دلیل برگزاری این برنامه را بدون هماهنگی ذکر کرده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نل ازنسیم قائن ،26 دی ماه سال جاری مراسم تجلیل از ورزشکاران ومدال آوران شهرستان قاینات  در حالی برگزار شد که ورزشکاران شهرستان چشم انتظار مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ویا معاونین ایشان بودند و متاسفانه دراین جشن .با صندلی های خالی مسئولین استانی مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

 

,

عدم حضور مدیر کل ورزش وجوانان استان ،علی رغم  دعوت نامه هایی که از سوی اداره ورزش وجوانان شهرستان جهت اطلاع از این موضوع به اداره کل ارسال شده بود ،گلایه های فرماندار قاین  را به دنبال داشت به گونه ای که کهن ترابی دراین جلسه ودر جمع ورزشکاران شهرستان گفت:( مسئولین حوزه ورزش استان به شهرستان قاینات که دومین شهرستان پرجمعیت استان است و در رشته های مختلف ورزشی با وجود نیرو های توانمند در سطح ملی و استانی حرفی برای گفتن دارد، در یکی دو سال گذشته کمترین توجه را داشته اند.

, مسئولین حوزه ورزش استان به شهرستان قاینات که دومین شهرستان پرجمعیت استان است و در رشته های مختلف ورزشی با وجود نیرو های توانمند در سطح ملی و استانی حرفی برای گفتن دارد، در یکی دو سال گذشته کمترین توجه را داشته اند.,

وی ادامه داد: حتی ما یک سری امکانات ورزشی را از مرکز پیگیری کردیم که به نتیجه هم رسید. ولی متأسفانه اداره کل ورزش استان آن امکانات را به شهرستان دیگری دادند.

, وی ادامه داد: حتی ما یک سری امکانات ورزشی را از مرکز پیگیری کردیم که به نتیجه هم رسید. ولی متأسفانه اداره کل ورزش استان آن امکانات را به شهرستان دیگری دادند. ,

همچنین در خصوص اختصاص بودجه برای خانه جوان در شهرستان پیگیری های زیادی انجام دادیم. ولی باز هم این بودجه را به شهرستان دیگری دادند. لذا همه این موارد بی عدالتی و بی توجهی مدیرکل ورزش و جوانان استان نسبت به این شهرستان است.

, همچنین در خصوص اختصاص بودجه برای خانه جوان در شهرستان پیگیری های زیادی انجام دادیم. ولی باز هم این بودجه را به شهرستان دیگری دادند. لذا همه این موارد بی عدالتی و بی توجهی مدیرکل ورزش و جوانان استان نسبت به این شهرستان است.,

کهن ترابی همچنین، خاطرنشان کرد: برخی از مدیران کل استانی توجه چندانی به شهرستان قاینات که دومین شهرستان بزرگ استان از نظر جمعیت می باشد و دارای استعداد ها و نیروی انسانی توانمند و ماهری در همه زمینه ها است؛ ندارند. لذا یکی از همین بی توجهی ها این است که علی رغم اینکه چند نوبت مراسم تجلیل از برترین ها و فعالین حوزه ورزش شهرستان را به جهت حضور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان به تعویق انداختیم، ولی متأسفانه حتی کارشناسی از این اداره کل در این مراسم باشکوه و مردمی شرکت نکردند و احترامی برای جامعه ورزشکار شهرستان قائل نشدند.)

, کهن ترابی همچنین، خاطرنشان کرد: برخی از مدیران کل استانی توجه چندانی به شهرستان قاینات که دومین شهرستان بزرگ استان از نظر جمعیت می باشد و دارای استعداد ها و نیروی انسانی توانمند و ماهری در همه زمینه ها است؛ ندارند. لذا یکی از همین بی توجهی ها این است که علی رغم اینکه چند نوبت مراسم تجلیل از برترین ها و فعالین حوزه ورزش شهرستان را به جهت حضور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان به تعویق انداختیم، ولی متأسفانه حتی کارشناسی از این اداره کل در این مراسم باشکوه و مردمی شرکت نکردند و احترامی برای جامعه ورزشکار شهرستان قائل نشدند.),

سخنان فرماندار در جلسه تجلیل  از ورزشکاران قاین که در روزنامه خراسان با عنوان " مدیرکل ورزش استان از قاینات کارت قرمز گرفت"درج شده بود به مزاج مسئولین ورزش استان خوش نیامد ومنکر هرگونه اطلاع از این مراسم شدند به گونه ای که در روزنامه خراسان خبری با عنوان " تجلیل ا ز ورزشکاران و مدال آوران قاینات بدون هماهنگی اداره کل در جوابیه این خبردرج ومسئولین ورزش استان اجرای این برنامه را بدون هماهنگی دانستند.

, سخنان فرماندار در جلسه تجلیل  از ورزشکاران قاین که در روزنامه خراسان با عنوان ",

خبرنگارنسیم قائن جهت پیگیری این موضوع گفتگویی با محسن قطبی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان قاین انجام داد .

, نسیم قائن,

قطبی در توضیح  برگزاری واطلاع رسانی جشن مذکور گفت: در تاریخ 18 دی حضوری با مسئول دفتر مدیرکل صحبت نموده ام و ایشان گفته است که تا 21 دعوت نامه را ارسال کنید تا بتوانیم برای حضور مدیرکل برنامه ریزی کنیم و بعد از ارسال نامه و عدم مخالفت ایشان، دعوت نامه های فرماندار و مسوولان شهرستان ارسال شده است تا بهانه ای برای عدم حضور باقی نماند. بعلاوه اینکه آقای مدیر کل نامه را به مسوول حوزه مدیریت خود برای یادآوری در روز دوشنبه ارجاع داده اند که مستندات مربوطه موجود است.

,

وی افزود:در ادامه  روند اداری ،نامه به مسوول روابط عمومی، معاونین نیزجهت اطلاع ارجاع داده شده است و همگی بعد از رویت نامه آن را مختوم کرده اند.

,

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ادامه داد: اما بعد از حادثه کشتی سانچی ،باتوجه به اعلام عزای عمومی در روز 25دی ،  در اولین دقایق ساعت اداری روز 25 دی ماه، نامه تغییر زمان ارسال شده است و دوباره همان ارجاعات به مدیر روابط عمومی و کارشناسان مربوطه، معاونین و حتی مدیر گروه ورزش بانوان برای مشارکت در جلسه ارجاع داده شده است.

,

قطبی اضافه کرد: شخصا در روز 26 به صورت حضوری برای دعوت به اداره کل رفته ام که مدیر کل و معاونین و.. جلسه بوده و بعد از ملاقات با معاون توسعه ورزش در ساعت 12 ظهر ایشان از قصد مدیر کل و خودشان برای حضور گفتند و اظهار داشت که ظاهرا برای مدیر کل موردی ایجاد شده که نمی تواند حضور یابد ولی درصورت امکان بنده با مدیر گروه فرهنگی حاضر خواهیم شد که این مورد نیز اتفاق نیفتاد و ایشان بعدا تماس گرفتند که بواسطه مشکل بیماری نمی توانند شرکت کنند.

,

حال سوال اینجاست که اداره کل با وجود 3 معاون و 5 مدیر گروه  چطور هیچ کسی نتوانست در جشن تجلیل از برترین ها، خیرین، سمن های برتر و...  علیرغم دعوت تمامشان شرکت کنند و تنها با پاک کردن صورت مسئله در روزنامه محلی استان پاسخ داده اند.

,

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان قاینات با تو ضیحات کامل وحتی ساعت رویت نامه ها که به سمع ونظر  مسئولین مربوطه در اداره کل رسیده بود گفت: با توجه به این که صحبت هایی حتی با روابط عمومی اداره کل داشته ایم حال برای ما سوال است که وجدانا چرا مسئولین استانی اعلام کرده اند که مراسم بدون هماهنگی با مسئولین اداره کل بوده است؟

,

وی افزود: برای ما تعجب برانگیز است که یک مسئول استانی در حالی که همه مستندات مبنی بر اطلاع داشتن از زمان برگزاری مراسم ودعوت از مسئولین استانی وجود دارد چرا وبه چه دلیل برگزاری این برنامه را بدون هماهنگی ذکر کرده اند .

,

درپایان لازم است قید شود که ،شنیده ها حاکی است که بی مهری های مسئولین ورزش استان ، پس از استعفای مدیرکل ورزش و جوانان استان و معرفی برخی از افراد توسط استانداری برای تصدی این پست نسبت به ورزش شهرستان قاین افزایش یافته و برخی جابجایی ها در نیروهای اداری نیز در حال افزایش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه