اخبار داغ

وقتی بتن‌ریزی خبر اول شهر می‌شود!

وقتی بتن‌ریزی خبر اول شهر می‌شود!
وقتی کمیت شهر بلنگد و همه امورات شهرسازی تعطیل شود، بتن ریزی پل تعطیل شده توسط خودشان و دیدار با رئیس شورا شهر تهران مهم‌ترین خبر روز قائمشهر می‌شود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، چند روز گذشته خبری در رسانه‌ها و فضای مجازی قائم‌شهر به سرعت نشر یافت که تقاطع غیر هم سطح در حال احداث میدان جانبازان، که هم زمان با آغاز به کار این دوره شورای اسلامی شهر حدود چهار ماه تعطیل بود، بخشی از آن بتن ریزی شد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قائم آنلاین,

خبری که در درجه اول اندکی خرسندی به همراه داشت که پس از تعطیلی چند ماهه طرح‌های عمرانی قائم‌شهر، دوباره اجرای آن آغاز شد، ولی مدیران گرامی به ویژه اعضای شورای شهر به جای انتشار خبر بتن‌ریزی، باید به مردم گزارش بدهند که چرا چند ماه اجرای طرح‌های عمرانی به ویژه این پل میدان جانبازان نیمه کاره رها شد؟

یعنی واقعاً طرح‌های عمرانی این شهر آنقدر تعطیل شد که هیچ عملکردی وجود ندارد و بتن‌ریزی بخشی از پل، عملکرد مهم مسئولان می‌شود !؟

در حالی بتن‌ریزی صدر اخبار شهر شد که اگر شورای شهر و شهرداری دور جدید همت می‌کردند، این تقاطع می‌توانست تاکنون به بهره‌برداری برسد و مردم از خدمات آن برخوردار شوند، پلی که قرار بود نهایت در ۹ ماه به بهره‎برداری برسد، با آغاز کار شورای شهر دوره پنجم به یکباره ۴ ماه کامل متوقف شد و اکنون آغاز به کار کرد تا این مشکلاتی که برای شهروندان و مسافران عبوری قائم‎شهر بوجود می‎آید با بهره‌برداری این روگذر هرچه زودتر حل شود.

آقایان مسئول! بتن ریزی خبر مهمی نیست که بخواهید آن را برجسته کنید تا اینگونه جلوه کند که در حال اجرای طرح هستید! اگر قرار باشد که بتن ریزی خبر مهم برای انتشار باشد، اتفاقاً هرروز در چند محله شهر شاهد این کار در ساختمان سازی شهروندان هستیم. این پروژه‎های نیمه کاره تا کی باید هزینه بر روی دست مردم بگذارد و وقت آن‎ها را بگیرد. واقعاً اجرای پروژه بصورت متداوم آنقدر برای مسئولان این شهر سخت است؟

خبر دیگری که طی این روزها از قائم شهر مخابره شد، جلسه مشترک رئیس شورای شهر تهران با اعضای شورای شهر و فرماندار در صحن شورای قائم شهر بود.

تغییر شهردار فعال و با روحیه جهادی بعنوان وجه اشتراک بین شورای شهر تهران و قائم شهر بود، در غیر اینصورت جز شواف سیاسی این نشست ثمر دیگری نداشته است.

اعضای محترم شورا! ای کاش به جای شواف‌های مختلفی که اجرا می‌کنید و این مدل فعالیت‌ها که بعنوان عملکرد به مردم نشان می‌دهید به فکر حل معضلات موجود شهر و شهروندان باشید و این پروژه‎های نیمه کاره که برخی از آنان ده سال را رد کرده است و بعنوان غده بدون معالجه در بین شهروندان و مسئولان مطرح می‎شود هرچه زودتر پایان یابد.

دوستان و بزرگواران شورای شهر! شما برای بهتر کردن آمدید ولی به عملکردتان بنگرید و خود بگویید چه کردید؟ البته در فضای مجازی اکثرتان فعال بودید و با خرید ممبرهای تقلبی بدنبال خودنمایی بودید که ان شاءالله این موضوع هم حل شود.

منتظر عملی شدن وعده‌های شیرین‌تان در زمان انتخابات و شواف‌های این مدت در صحن شورا هستیم.

✴️عزیزان!  به عمل کار برآید به سخنرانی نیست.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه