اخبار داغ

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر:

نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در بابلسر افتتاح می‌شود

نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در بابلسر افتتاح می‌شود
مسئول دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر با بیان اینکه بیش از 700 ساعت مصاحبه با خانواده شهدا انجام داده‌ایم، گفت: نمایشگاه دائمی هشت سال دفاع مقدس، دهه فجر در بابلسر افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدباقر طاهری طی گفت‌وگو با خبرنگار مشهدسر، اظهار کرد: نخستین جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استانداری مازندران برگزار و ماموریت‌های شهرستانی تشریح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,

 

,

وی افزود: 50 نفر از ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس بابلسر در این بخش فعال شدند و دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با کمک سپاه و بسیج در سه بخش شهرستان تاسیس و تجهیز شد.

,

 

,

مسئول دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر با بیان اینکه حتی یک ریال بودجه دولتی در این فعالیت‌ها استفاده نشده است، گفت: تاکنون سه دوره آموزشی و همایش‌های فصلی در بابلسر برگزار شده است.

,

 

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در دهه فجر با حضور یادگاران دفاع مقدس و محوریت امام جمعه و همچنین همکاری اداره ارشاد و سپاه پاسداران، شب شعر و خاطره را برگزار خواهیم کرد.

,

 

,

طاهری ادامه داد: بیش از 700 ساعت مصاحبه با خانواده شهدا انجام داده‌ایم و بیش از 100 هزار عکس نیز از شهدای بابلسر جمع‌آوری کرده‌ایم.

,

 

,

وی در پایان با بیان اینکه در نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به کمک همه مسئولان نیاز داریم، بیان کرد: نمایشگاه دائمی هشت سال دفاع مقدس، دهه فجر در بابلسر افتتاح می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه