اخبار داغ

خانواده بندرعباسی دست با دامان خبرنگار یاسوجی شد/زندگی اسفناک این خانواده بیخ گوش مسئولان و خیرین هرمزگان

خانواده بندرعباسی دست با دامان خبرنگار یاسوجی شد/زندگی اسفناک این خانواده بیخ گوش مسئولان و خیرین هرمزگان
خانواده بندرعباسی که دید هیچ مسولانی به فکرش نیست دست به دامان خبرنگار این پایگاه خبری شد تا شاید صدایش را مسئولان بندرعباس بشنوند و فکری به حال زار خودش و چهار فرزندش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، این روزها وضعیت اقتصادی و معیشتی بسیاری از خانواده ها مناسب نیست و در این میان خانواده هایی که جمعیت بیشتری دارند نسبت به بقیه در وضعیت بدتری به سر می برند و فقر را با همه  وجودشان لمس می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

خانواده بندرعباسی که دیدند هیچ مسولانی به فکرش نیستند دست به دامان خبرنگار این پایگاه خبری شد تا شاید صدایش را به گوش مسئولان بندرعباس برسانیم تا شاید فکری به حال زار خودش و چهار فرزندش کنند کودکانی که بیشتر شب ها با شکم گرسنه سر بر بالین می گذارند.

,

مرد این خانواده در اثر یک  ریسک و بدشانسی ورشکست می شود و اکنون هیچ چیز ندارد و دار و ندارشان را از دست داده اند که اکنون نیازمند این هستند کسی دستشان را بگیرد و مسئولی به فکرشان باشد اکنون این خانواده نیازمند کمک مسئولان و خیرین استان هرمزگان و سایر استان ها هستند.

,

مادر این خانواده می گوید کمیته امداد و بهزیستی مراجعه کرده است اما گویا هیچ مسئولی صدای این خانواده را نمی شنود و هیچ خیری صدای گریه دختر یک ساله این خانواده را که در اثر نداری به جای شیرخشک آب قند و آب می خورد را نمی شنوند.

,

این کودک یک ساله شاید فکر می کند باید برای بزرگ شدن آب بخورد  وقتی پولی برای خرید شیرخشک نباشد باید خدا را شاکر بود که همین آب هم پیدا می شود اما چراهیچ موسسه خیریه ای در بندرعباس  صدای گریه لیانای یک ساله را نمی شنود.

,

این مادر که اهل بم کرمان است برای کمک به خانواده و تامین نان شب کودکانش خود را به آب و آتش می زند بهزیستی بندرعباس و کمیته امداد امام خمینی ره بندرعباس جواب سربالا می دهند و برای تحت پوشش قرار دادن این خانواده قانون هایی وضع می کنند که تا کنون نبوده است.

,
, ,

دست خالی و خانه ای با کرایه 500 هزار تومان و 4 بچه قد و نیم قد که گاهی گرسنه می خوابند زندگی را تلخ می کند تلخی که با هیچ شیرینی و هیچ وعده ای از بین نمی رود.

,

کودکان این خانواده شیطنت کردن های کودکانه را از یاد برده اند و گاهی از مادر گله دارند که چرا ما نباید مثل بچه همسایه زندگی کنیم چرا نباید مثل مجید لباس و کفش نو داشته باشم چرا زندگی آنها زیبا تر از زندگی ماست و این جاست که مادر سکوت می کند و در مقابل کودک 8 ساله اش سر به زمین می گذارد.

,

مادر خانواده می گوید: حالا که هیچ نهاد کمکی ما را تحت پوشش قرار نمی دهد حداقل دو میلیون وام بدهند تا بتوانم یک فلافلی راه اندازی کنم و هزینه زندگی ام را تامین کنم.

,

وی گفت: من در اینجا هیچکس را ندارم هیچکس حاضر نیست ضامن من شود اگر این مبلغ برایم تامین شود آن را زود پس می دهم فقط می خواهم شکم بچه هایم را سیر کنم و میخواهم دختر یک ساله ام به جای شیر خشک آب نخورد.

,

اینها تنها صحبت های این مادر جوان است مادری که 4 فرزند دارد وبرای زنده ماندن آنها تلاش می کند اما گویا صدایش آنقدر رسا نیست که بتواند به گوش مسئولان بندرعباس برسد.

,

برای حفظ آبروی خانواده از آوردن اسم و فامیلی این خانواده خودداری شده است در صورت اینکه مسئولان به ویژه مسئولان بندرعباس سوالی داشته باشند می توانند در بخش ارتباط با ما سایت ایل بانو تماس و توضیحات خود را ارایه دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه