اخبار داغ

امام جمعه شهرستان خاش:

هیات مذهبی نقش بسیار مهمی در تقویت و اشاعه فرهنگ دینی در جامعه دارند/ باید زمینه جذب و فعالیت جوانان در مساجد فراهم شود

هیات مذهبی نقش بسیار مهمی در تقویت و اشاعه فرهنگ دینی در جامعه دارند/ باید زمینه جذب و فعالیت جوانان در مساجد فراهم شود
امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش گفت: هیات مذهبی نقش بسیار مهمی در تقویت و اشاعه فرهنگ دینی در جامعه دارند و لذا باید در راستای ترویج مسائل مذهبی تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در نشست برنامه ریزی هیات مذهبی شهرستان خاش، با تاکید بر برگزاری باشکوه  مراسمات و مناسبتهای ملی در سطح این شهرستان، اظهار کرد: کلیه مراسمات باید با حمایت دستگاه‌ های نظارتی و به صورت کاملا مردمی برگزار شود.

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب هیات مدهبی خاش در برگزاری تجمعات و مراسمات ملی در سال اخیر،  گفت: برگزاری باشکوه این مراسمات نیازمند اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی است.

حجت الاسلام دهقان تصریح کرد: نقش هیئت های مذهبی در ترویج فرهنگ دینی  بسیار زیاد هستند و  این هیات تاثیر به سزایی را در فضای اجتماعی دارند.

وی با بیان اینکه باید در مسئله فرهنگی بیشتر از قبل کار شود، ادامه داد: تجمع هیات ملی و مذهبی شهرستان خاش نمونه‌ ای کامل از وحدت و همدلی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش با بیان اینکه مراسمات ایام الله دهه مبارک فجر باید با برنامه ریزی درست و گسترده برگزار شود، گفت: باید هیئات های مذهبی برای ایجاد یک تحول عظیم اجتماعی و فرهنگی به صورت شبکه اجتماعی کار کنند.

امام جمعه شهرستان خاش اذعان کرد: هیئت مذهبی باید مانند فرشتگان بال های خود را بر روی کودکان و نوجوانان باز و از آنها دعوت کنند تا وارد هیات شوند و در حوزه فرهنگ مسئولان و مردم  یک وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام دهقان لازمه برگزاری پرشور مراسمات ملی و مذهبی را حضور هیات در این مراسم دانست و اظهار کرد: می ‌توان با پیگیری ‌های لازم این مراسمات را از شبکه هامون پخش کرد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست " خواجه علی" به عنوان رئیس شورای هیات مذهبی، حجت الاسلام رحمانی نائب رئیس و محمد آبسواران دبیر این شورا معرفی شدند.

انتهای پیام/ه

, , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه