اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان خبر داد

کشف و ضبط بیش از 5000ثوب پوشاک قاچاق در زنجان/رشد 23 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان

کشف و ضبط بیش از 5000ثوب پوشاک قاچاق در زنجان/رشد 23 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از از کشف و ضبط 5 هزاز ثوب پوشاک قاچاق در استان زنجان خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی مییزی امروز در گفت و گو با خبرنگارعصر زنجان، با بیان اینکه کالای قاچاق به صورت مستقیم اشتغال جوانان را نشانه گرفته است، اظهار کرد: اولویت اول تعزیرات حکومتی استان زنجان مبارزه با کالای قاچاق است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه باخرید هر جنس و کالای ایرانی زمینه اشتغال جوانان ایرانی فراهم می شود، ابراز کرد: عدم توجه ایرانی ها به کالای ایرانی زمینه اشتغال افراد خارج از کشور را فراهم می کند.

,

مدیر کل تعزیرات جکومتی استان زنجان با بیان اینکه در برخورد با کالای قاچاق و قاچاقچی هیچ گونه اغماضی وجود ندارد، عنوان کرد: در 9 ماهه سالجاری تعداد 632 پرنده در بخش قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

,

ممیزی در ادامه از کشف و ضبط بیش از 5 هزار ثوب پوشاک قاچاق در زنجان خبر داد و افزود: این تعدا محموله مکشوفه از از یکدستگاه خودروی اتوبوس کشف شده است.

,

وی با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق مکشوفه ارزش محموله170میلیون ریال است، تصریح کرد:در این رابطه 2 نفر به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی شده اند.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه در 9 ماهه سالجاری پوشاک بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان زنجان است، خاطرنشان کرد: میزان پرونده های ورودی به تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش کالای قاچاق در 9 ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 23 درصدی مواجه شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه