اخبار داغ

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع):

انقلاب اسلامی مردم ایران را از اسارت و ذلتِ دادنِ حقِ توحش، آزاد کرد

انقلاب اسلامی مردم ایران را از اسارت و ذلتِ دادنِ حقِ توحش، آزاد کرد
مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران را از اسارت و ذلت دادن حق توحش به بیگانگان خارج کرد به همین علت طبیعی است که کشورهای غربی چشم دیدن جمهوری اسلامی را نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، شب گذشته در اولین یادواره شهدای انقلاب اسلامی قوچان در مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه راه شهدا جاودانه و ماندگار بوده و خون شهدا پایمال شدنی نیست، اظهار کرد: رژیم پهلوی و نظام سلطه کمر به محو آثار و علائم خداپرستی و دین بسته بودند؛ اما انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران را از اسارت و ذلت دادن و حق توحش به بیگانگان خارج کرد و طبیعی است که کشورهای غربی چشم دیدن موشک های بالستیک جمهوری اسلامی ایران را نداشته و با هر حادثه ای درصدد موج سواری سیاسی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

 

,

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال هر بهانه ای برای موج سواری است و تلاش می کند که خود را دایه مهربان تر از مادر معرفی کند، ادامه داد: با وجود فراز و نشیب های فراوان، انقلاب اسلامی طی سال های گذشته ثابت قدم در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام برداشته است.

,

 

,

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور افزود: مردم نسبت به برخی کمبودها انتقاد و مطالباتی دارند و این حق طبیعی مردم است که از مسئولین کار بخواهند؛ چراکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئولین نوکر و خدمتگذار مردم بوده و معتقدیم مطالبات مردم به حق است و می بایست اجابت شود؛ اما با این وجود این مسائل داخلی به دشمنان این مرز و بوم و عناصر و اوباش مزدور سعودی و صهیونیست ها ربطی ندارد.

,

 

,

یوسفعلی زاده با بیان اینکه اینگونه یادواره ها کمک می کند که جبهه حق و باطل را در زمان حال شناخته و مسیر شهدا را فراموش نکنیم، تصریح کرد: نفوذی ها از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته و هم اکنون هم وجود دارند؛ اما به برکت خون پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس، همیشه چشم فتنه را کور کرده ایم.

,

 

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال ورود به 40 سالگی است و این زمان، دوران کمال انقلاب اسلامی محسوب می شود و دشمنان اگر تا الان می توانستند کاری کنند، حتما انجام داده بودند، بیان داشت: اختلاف اصلی ما با نظام سلطه در این است که ما معقدیم کشور می بایست براساس نظر مردم و بر پایه دین مبین اسلامی اداره شود؛ چراکه دیانت ما عین سیاست و سیاست ما عین دیانت ماست؛ اما استکبار جهانی این نوع از حکومت را نمی تواند تحمل کند و تمام تلاش خود راانجام میدهد تا القا کند با دین نمی توان کشور را اداره کرد و می بایست زیر پرچم و چتر یکی از کشورهای به اصطلاح ابرقدرت قرار گرفت تا مشکلات کشور حل شود.

,

 

,

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: در متن آموزه های اسلام ناب محمدی که سیره پاک اولیا بوده و هست، عنصر کم نظیر و تعالی بخشی به نام جهاد و دفاع وجود دارد که تک بعدی نبوده و همه جانبه است و نقطه کانونی آن عدم اطاعت از دشمن است.

,

 

,

وی با بیان اینکه برای مقابله با دشمن می بایست روی پای خود بایستیم و در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداریم؛ چراکه با گدایی کردن از شرق و غرب، آقایی کردن ممکن نیست، تاکید کرد: معتقدم می بایست با تمام دنیا تعامل داشته باشیم؛ اما این تعامل باید در شرایط برابر باشد و دراین میان چشم آحاد ملت باید بر دست های توانمند خود باشد؛ چراکه چشم دوختن به دلارهای بیرونی کاری اشتباه است.

,

 

,

وی با انتقاد از شرایط موجود کشور در حوزه فضای مجازی گفت: ما به فضای مجازی نیاز داریم و هیچ کسی باتکنولوژی مخالف نیست؛ اما چرا باید جغرافیای کشور در حوزه فضای مجازی در اختیار دشمن قرار گیرد و به همین دلیل مخالف فضایی هستیم که سرورهای آن در اختیار بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی قرار داشته باشد.

,

 

,

یوسفعلی زاده در پایان تصریح کرد: استقلالی که در سایه انقلاب اسلامی به دست آورده ایم همه جانبه بوده و نمی بایست اجازه دهیم که بخشی از استقلال کشور درحوزه هایی همچون اقتصاد و فضای مجازی از بین برود.

,

 

,

در ادامه عباس فروزان مهر، فرمانده سپاه ناحیه قوچان در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر، اظهار داشت: متاسفانه شهدای ما به ویژه شهدای دوران انقلاب اسلامی مظلوم واقع شده اند و این مظلومیت در حدی بوده که ممکن است بسیاری از مردم حتی تعداد شهدای انقلاب را ندانند و یا آنها را نشناسند.

,

 

,

وی با بیان اینکه به دلیل مظلومیت شهدای انقلاب اسلامی قوچان، تصمیم گرفتیم اولین یادواره 11 شهید انقلاب اسلامی قوچان را با همکاری بنیاد شهید و شورای شهر برگزار کنیم، ادامه داد: دوتن از 11 شهید انقلاب قوچان در مسیر مبارزات مردم این شهرسان در همین مکان به دست رژیم طاغوت به شهادت رسیدند و خون پاکشان تقدیم انقلاب اسلامی شد.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه در مسیر معرفی این شهدا  کم کاری شده و متاسفانه بسیاری از شهروندان به ویژه نسل جوان با هیچ یک از این شهدا آشنا نبوده و نیستند، افزود: باید قبول کنیم که ما مسئولین نیز در این مساله کم کاری هایی کرده ایم و نتوانسته ایم آنگونه که حق و شان شهدا است، آنها را به جامعه معرفی کنیم.

,

 

,

فروزان مهر در پایان تصریح کرد: برگزاری این یادواره و اقدامات مشابه گامی مثبت در جهت معرفی شهدا و بازخوانی آرمان های انقلاب بوده و تلاش خواهیم کرد در این مسیر گام های مثبت و خوبی برداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه