اخبار داغ

بخشدار دلوار:

قابلیت صادرات کالا و مواد معدنی در گمرکات بخش دلوار

قابلیت صادرات کالا و مواد معدنی در گمرکات بخش دلوار
گمرک دلوار و بوالخیر به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های صادراتی و وارداتی با مشکلات و کمبودهایی روبرو است که باید برای رفع آن تلاش کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن درویشی بخشدار دلواردر نشست بررسی توسعه صادرات در بخش دلوار و در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: بخش دلوار دارای ظرفیت های بالایی در زمینه صادرات است و نیاز است تا از تمامی  این ظرفیت ها استفاده شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: بسیاری از زمینه های تولید و صادرات هیچ ارتباطی با تحریم ها ندارد چه بسا همزمان با تحریم بزرگترین پیشرفت ها و خدمات در کشور انجام شده است.

,

درویشی گفت : گمرکات این بخش می توانند با مشارکت سرمایه گذار خصوصی در بسترسازی صادارات زمینه اشتغال و توسعه صادرات را فراهم نمایند.

,

وی اذعان کرد: در این میان گمرک یکی از زیرساخت‌های مورد نیاز صادرات و واردات است؛ گمرک پل ارتباطی بین سیاست‌های مالی و بازرگانی و مهم‌ترین سازمان اثرگذار در روند تجارت بین المللی است که از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

,

بخشدار دلوار با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی که در عرصه صادرات و واردات در بخش دلوار وجود دارد،اظهار داشت: گمرک دلوار و بوالخیر به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های صادراتی و وارداتی با مشکلات و کمبودهایی روبرو است که باید برای رفع آن تلاش کرد.

,

درویشی خاطر نشان کرد:این شهرستان دارای سابقه طولانی در عرصه دریا و دریانوردی و تجارت و بازرگانی دریایی بوده و جعمیت بالایی در این شهرستان نیز در عرصه تجارت دریایی فعالیت دارند.

,

وی با اشاره به اینکه دلوار دارای سابقه بیش از دو قرن فعالیت در عرصه تجارت و دریانوردی است، بیان کرد: حجم معینی از کالاهای تجاری در این بندر ترخیص می‌شود که باید برای توسعه این بخش تلاش کرد.

,

این مسئول تصریح کرد: بخش ساحلی شهرستان تنگستان در تجارت دریایی دارای ظرفیتی بالا است و برای توسعه زیرساخت‌های بندری و گمرکی در این منطقه تلاش ویژه‌ای خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه