اخبار داغ

سخنگوی شورای اسلامی دهگلان:

بلاتکلیفی 2 هزار قطعه زمین در شهر دهگلان/ قرار گرفتن بیمارستان دهگلان در مسیر سیل بزرگترین معضل شهرستان است

بلاتکلیفی 2 هزار قطعه زمین در شهر دهگلان/ قرار گرفتن بیمارستان دهگلان در مسیر سیل بزرگترین معضل شهرستان است
عضو وسخنگوی شورای اسلامی دهگلان بزرگترین معضل در شهر دهگلان را قرار گرفتن بیمارستان جدید درمسیر سیل دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جمال قادر مرزی عضو و سخنگوی شورای اسلامی دهگلان در گفتگو با دهگلان شیدا؛ با اشاره به قرار گرفتن بیمارستان جدید این شهر درمسیر سیلاب گفت: متاسفانه مکان بیمارستان در میان دوپل  قرا رگرفته است و اگر سیلابی راه بیفتد باید از داخل بیمارستان بگذرد.
 

عدم در آمد پایدار مشکل شهرداری دهگلان است


 قادر مرزی با بیان مشکلات، عدم در آمد پایدار را مشکل اصلی شهر داری دهگلان دانست  و افزود: در آمد شهرداری و پرداخت حقوق پرسنل وابسته به مردم و استانداری است که در طرح جدید بنا بر این است که شهر داریها مستقل شوند.


 
وی افزود: نبود فضای سبز و شهر بازی از دیگر مشکلات عمده شهرستان است که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و با توجه به اینکه تملک زمین برای این دو پروژه در سنوات گذشته در نظر گرفته شده  اما هیچگونه اقدامی تاکنون نشده  که لازم است به این دو پروژه سرو سامان داده داده شود.

 

 بیشتر از 2 هزار قطعه زمین در دهگلان بلا تکلیف است


 جمال قادر مرزی در ادامه  با اشاره به مشکلات زمین شهر کهای امین آباد، نیروی انتظامی، کمیته امداد و حاشیه شهرگفت: بیشتر از 2 هزار قطعه زمین بلا تکلیف مانده  و کسانی بدون هماهنگی شورا و شهرداری اقدام به تشکیل تعاونی نموده  و از طریق ماده 5 زمین را وارد محدوده نمود که الان شورا وشهردار را درگیر این مشکل و معضل نموده است.


وی در ادامه گفت: از این طریق در سنوات گذشته حدود 4 هزار متر زمین فضای سبز تکفیک به قطعه شده  و به فروش رفته است در حالیکه شورا وشهردار درجریان نبوده اند.


وی با اشاره به نبود نیروی متخصص در آتش نشانی دهگلان گفت: باید جذب نیروی متخصص از طریق آزمون استخدامی در دستور کار باشد.

 

 محکومیت 10 میلیارد تومانی در انتظار شهر دارای دهگلان است


 قادر مرزی با بیان بدهی 3 میلیارد تومان شهرداری و افزایش مشکل پرونده مالی گفت: شهرداری دهگلان در انتظار  محکومیتهای  10 میلیارد تومانی در آینده است.


عضو شورای شهر دهگلان با تاکید بر استخدام افراد متخص در شهرداری گفت:در سنوات گذشته رکن ها اضافه شده و افراد ارتقا ء داده شده اند که شاید  تخصص کامل و لازم را نداشته باشند.

 

وی با اشاره به پروژه فراموش شده جاده ساحلی که قریب به ده سال بلاتکلیف مانده گفت: این پروژه به بودجه و هزینه میلیاردی و جهشی نیازمند است.


قادر مرزی در ادامه ضمن نگرانی از احداث شهرکهای احداث شده دور از شهر دهگلان گفت: متاسفانه در سنوات گذشته اینکار بدون هماهنگی انجام شده که بعدا شورا ی شهر باید در گیر حل مشکل خدمات آن باید باشند به عنوان مثال  "شهر ک امین آباد "  یک نمونه  از مشکل در این شهر است که باید در فکر حل مشکل خدمات آن باشیم.

 

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
, عدم در آمد پایدار مشکل شهرداری دهگلان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  بیشتر از 2 هزار قطعه زمین در دهگلان بلا تکلیف است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  محکومیت 10 میلیارد تومانی در انتظار شهر دارای دهگلان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه