اخبار داغ

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس مطرح کرد:

ارائه مشکلات زلزله‌زدگان به وکلای مردم در خانه ملت برای اتخاذ تصمیمات اثربخش

ارائه مشکلات زلزله‌زدگان به وکلای مردم در خانه ملت برای اتخاذ تصمیمات اثربخش
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا سفر فراکسیون امید به مناطق‌زلزله‌زده اقدامی تبلیغاتی محسوب نمی‌شود؟، گفت: امیدواریم این سفر نتایجی به‌دنبال داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرهاد تجری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بازی دراز از سفر تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این سفر روز دوشنبه مورخ دوم بهمن ماه جاری انجام می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی با اشاره به اینکه مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد و به‌همین دلیل نیاز داریم از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده کنیم، گفت: سفر نمایندگان مردم در خانه ملت به مناطق زلزله‌زده موجب می‌شود از نزدیک با وضعیت مردم آشنا شوند.

,

 

,

تجری آشنا شدن مسؤولان ارشد کشوری با مشکلات موجود را مقدمه‌ای برای اتخاذ تصمیمات کلان برای رفع آن بیان کرد و متذکر شد: تمام مشکلات را مورد شناسایی قرار داده‌ایم و برای رفع آن از امکانات موجود و فرصت‌های ممکن بهره می‌گیریم.

,

 

,

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگارما در کرمانشاه مبنی بر اینکه آیا این سفر (فراکسیون امید) یک اقدام تبلیغاتی توسط تعدادی از نمایندگان محسوب نمی‌شود؟، گفت: دوفوریت امهال وام‌های زلزله‌زدگان به‌مدت ۲ سال توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که مقدمه آن بیان مشکلات منطقه بود.

,

 

,

وی با تصریح بر اینکه مشکلات موجود را جمع‌بندی کرده‌ایم و به اطلاع مسؤولان ارشد کشوری و وکلای مردم در خانه ملت می‌رسانیم، ادامه داد: امیدواریم این سفر نتایجی به‌دنبال داشته باشد و با همراهی سایر همکاران در خانه ملت بتوانیم تصمیمات مناسبی برای کمک به زلزله‌زدگان اتخاذ کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه