اخبار داغ

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد:

لزوم اجرای عدالت در تخصیص تسهیلات کارورزی در قم

لزوم اجرای عدالت در تخصیص تسهیلات کارورزی در قم
مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر لزوم اجرای عدالت در تخصیص تسهیلات کارورزی در قم، گفت: مهم‌ترین اولویت‌های تخصیص تسهیلات کارآفرینی در مناطق و بخش‌های مختلف استان تعداد جمعیت ساکن و میزان افراد بیکار در آن منطقه می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،مصطفی کاویانی  در گفتگویی با خبرنگاران با اشاره به اولویت های مهم اشتغال در استان قم، اظهار داشت: سوهان، صنعت چاپ و نشر، فرش دستباف و کفش از جمله مهمترین اولویت های استان در زمینه کارورزی و اشتغال می باشد که در کارگروه اشتغال کشور تایید و برای اجرا به استان ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد:کار گروه اشتغال استان با حضور مدیران دستگاه های مربوطه با ریاست استاندار تشکیل می شود تا سهم 71 میلیارد تومانی استان را در زمینه کارآموزی و اشتغال در سطح استان به درستی و با منطق هدایت شود.

,

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به اهمیت اجرای عدالت در تخصیص تسهیلات، گفت: برای رعایت عدالت در جانمایی طرح‌های کارآفرینی استان کمیته ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده تا سهم 71 میلیارد تومانی استان را  به‌درستی تقسیم کند.

,

وی بیان داشت: مهم‌ترین اولویت‌های تخصیص تسهیلات کارآفرینی در مناطق و بخش‌های مختلف استان تعداد جمعیت ساکن و میزان افراد بیکار در آن منطقه می باشد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه