اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان :

۲۴۰ دانش آموز پسر شهرستان رامیان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

۲۴۰ دانش آموز پسر شهرستان رامیان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان گفت: مرحله سوم اعزام 240 نفر از دانش آموزان پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در هفتم بهمن ماه انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، اسداله صادقلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: مناطق هشت ساله دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، دانشگاهی برای آگاهی، روشنگری و بصیرت تمامی اقشار جامعه است و اعزام به این مناطق باعث روشنگری، خودآگاهی و خودشناسی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان,

وی اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان رامیان با همکاری فرمانداری و سپاه این شهرستان در سال تحصیلی جاری جهت بازدید دانش آموزان دختر و پسر از مناطق عملیاتی جنگی با اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق غرب و جنوب کشور اقداماتی را انجام داده است.

,

صادقلو افزود: در مرحله اول در مهرماه تعداد 120 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوم به همراه فرهنگیان به ظرفیت 3 اتوبوس به مناطق جنگی غرب کشور و همچنین در مرحله دوم در آبان نعداد 80 نفر از دانش آموزان دختر در قالب 2 اتوبوس اعزام شدند.

,

وی با اشاره به مرحله سوم اعزام در هفتم بهمن ماه، بیان کرد: در این اعزام تعداد 240 نفر از دانش آموزان پسر این شهرستان در قالب 6 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

,

mosahebe

, mosahebe,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان عنوان کرد: اعزام سال های گذشته دانش آموزان به این مناطق با دلنوشته هایی همراه بود که هر یک از آنها راویان بزرگی در مدارس بودند.

,

وی افزود: این دانش آموزان در مجالس و مراسمات مختلف دلنوشته های خود را برای همکلاسیان و همشاگردی های خود قرائت کردند.

,

صادقلو تصریح کرد: درک صحنه های جنگ و دفاع مقدس با یادآوری می تواند یکی از عوامل روشنگری نسل جدید باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی این اعزام ها با برگزاری جلسات با حضور و مدیریت فرماندار و همکاری امام جمعه، فرمانده سپاه و آموزش و پرورش شهرستان رامیان انجام شده است و از همه ارگانها و سارمانها که برای این اعزام ها همکاری و همت داشتند نهایت تقدیر و تشکر به عمل می آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه