اخبار داغ

برگزاری مراسم روز هوای پاک در آذرشهر

برگزاری مراسم روز هوای پاک در آذرشهر
مراسم روز هوای پاک با حضور احمد علیزاده معاون فرماندارشهرستان آذرشهر در مدرسه دخترانه شاهد شهید مدنی آذرشهر برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان ،در این مراسم که صبح امروز به مناسبت روز هوای پاک برگزار شد،احمد علیزاده بر اهمیت هوای پاک در سلامتی انسان تاکید کرده و هزینه عوارض ناشی از آلودگی هوا را که بر مردم و دولت تحمیل می شود ،سنگین خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توفارقان,


معاون فرماندار آذرشهر پیشگیری از آلودگی هوا را مستلزم از رده خارج کردن خودروهای فرسوده و موتور سیگلت ها، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، ارتقای کیفیت سوخت و ترویج دوچرخه سواری و پیاده روی دانست.

,
,


عباس نصیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آذرشهر نیز اثرات سوزاندن شاخ و برگ درختان گردو بر آلایندگی هوای شهرستان را بیان کرده واز برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوعیت "اثرات سوزاندن شاخ و برگ در آلودگی هوای آذرشهر و راهکار آن"که در مقطع راهنمایی و دبیرستان شهرستان آذرشهر برگزار خواهد شد ، خبر داد.

,
,


گفتنی است مهلت ارائه مقالات تا 15 بهمن ماه 96 است و جوایز نفیسی به بهترین مقاله از طرف اداره محیط زیست اذرشهر طی مراسمی اعطا می شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه