اخبار داغ

نماینده مردم میانه:

با استخدام های بی ضابطه در ادارات برخورد خواهم کرد/به هیچ فردی وعده استخدام نداده و نخواهم داد

با استخدام های بی ضابطه در ادارات برخورد خواهم کرد/به هیچ فردی وعده استخدام نداده و نخواهم داد
نماینده مردم میانه با انتقاد از استخدام های بیر ضابطه در دستگاه‌های دولتی گفت: در صورت مشاهده با چنین موضوعی در سطح شهرستان با مدیران خاطی برخورد جدی خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فردین فرمند در گفتگو با خبرنگار میانا با بیان اینکه طی ماه های اخیر استخدام‌های سفارشی و خارج از ضابطه در برخی شرکت های وابسته با دستگاه های اجرایی شهرستان میانه اتفاق افتاده است، گفت: متاسفانه با بررسی های به عمل آمده متوجه شدم که برخی از نفرات مشغول بکار در یکی از این شرکت ها افراد و بستگان رئیس اداره مذکور بوده که خواستار رسیدگی سریع به موضوع شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا ,

 

,

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که استخدام نیروی انسانی حتی در شرکت های خصوصی زیر نظر دستگاه های اجرایی باید دارای رویه قانونی باشد، اظهار داشت: افراد واجد شرایط باید در یک رقابت سالم به جهت گزینش از فرصت استخدام و بکارگیری به شکل مساوی و یکسان استفاده کنند.

,

 

,

وی ضمن تاکید بر این موضوع که در طول دوران نمایندگی هیچ گاه وعده استخدام به فردی را نداده و نخواهم داد، خاطرنشان کرد: استخدام در دستگاه‌های به شکل غیرقانونی و سفارشی موضوعی است که نسبت بدان حساسیت به خرج داده و به جد با خاطیان برخورد و تذکر خواهم داد.

,

 

,

فرمند با درخواست از همشهریان مبنی برا طلاع دادن هرگونه موارد تخلف در استخدام و بکارگیری بی ضابطه افراد از سوی دستگاه های اچرایی به وی، افزود: بی اعتمادی مردم و متقاضیان کار در شرایط بحرانی کشور و با توجه به آمار بالای بیکاری از جمله مهم ترین تبعات منفی این نوع استخدام‌ها به شمار می‌رود.

,

 

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: قانون‌گذاری و نظارت دو وظیفه اصلی مجلس بشمار می‌آید که بدون نظارت نمایندگان و پایبندی خود آنان به قوانین تصویب هر قانون بدون آن ضمانت اجرایی و اثربخشی نخواهد داشت.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه