اخبار داغ

مدیرکل حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد؛

وجود ۴هزار تاکسی فرسوده در آذربایجان غربی/ مطالعات جامع ترافیکی شهرهای استان انجام می شود

وجود ۴هزار تاکسی فرسوده در آذربایجان غربی/ مطالعات جامع ترافیکی شهرهای استان انجام می شود
مدیرکل حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی گفت: چهار هزار دستگاه تاکسی فرسوده در آذربایجان غربی وجود دارد که از سال 95 کار نوسازی آنها آغاز شده و تاکنون دو هزار دستگاه نوسازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیمان آرامون در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب با اشاره به وجود چهار هزار دستگاه تاکسی فرسوده در آذربایجان غربی، اظهار کرد: سال ۹۵ و امسال شروع به نوسازی این تاکسی های فرسوده کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مدیرکل حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی افزود:  تاکنون دوهزار دستگاه از این تاکسی های فرسوده نوسازی شده است و نوسازی دو هزار دستگاه تاکسی دیگر نیز در برنامه های امسال و سال آینده قرار دارد.

,

وی با اشاره به توسعه ناوگان تاکسیرانی در سطح استان، گفت: به تناسب افزایش جمعیت شهرها، ناوگان تاکسیرانی نیز در آن شهرها را افزایش خواهیم داد.

,

آرامون با بیان اینکه مطالعات محلی در مورد ترافیک برای شهرهای استان انجام می گیرد، تصریح کرد: برای شهرهای بزرگ استان مطالعات جامع حمل و نقل را شروع کرده ایم که حمل و نقل انبوه بر مثل تراموا برای ارومیه در نتیجه این طرح بوده است.

,

مدیرکل حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: برای میاندوآب هم ساز و کار مطالعات آماده شده که در حال آماده شد برای رفتن به مناقصه و انتخاب مشاور است که راهبرد ۲۰ سال آینده میاندوآب را در عرش ۶-۷ ماه مشخص خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه