اخبار داغ

معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش چابهار مطرح کرد؛

150 هزار تومان هزینه جشن عبادت با تعهد والدین

150 هزار تومان هزینه جشن عبادت با تعهد والدین
معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش چابهار گفت: هزینه ۱۵۰ هزار تومان جشن عبادت براساس جلسه انجمن اولیا و مربیان دانش آموزان مصوب شده است و وجهه قانونی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی سرحدی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران در پی انتشار خبری مبنی بر دریافت هزینه 150 هزار تومانی مدارس از والدین در خصوص جشن عبادت دانش آموزان، اظهار کرد: سیاست آموزش و پرورش دوری از اسراف بوده به طوری که در سال جاری در بسیاری از مدارس شهرستان چابهار من جمله مدرسه رمین این جشن ها توسط آموزش و پرورش و به صورت رایگان برگزار شده است.
وی با اشاره به تشکیل جلسه انجمن اولیا و مربیان در مدرسه فوق الذکر افزود: در طی تشکیل دو جلسه انجمن اولیا و مربیان در خصوص جشن عبادت، بسیاری از خانواده ها خواستار هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم شدند به طوری که عقیده داشتند فرزندشان یک بار به سن تکلیف می رسد و یک بار هم ازدواج می کند بنابراین جشن باشکوه و بیادماندنی برگزار کنند.
وی هر نوع مصوبه مربوط به آموزش و پرورش را با هماهنگی دانست و ادامه داد: چنین مواردی فی البداهه  توسط مدارس  نمی تواند انجام شود ولی تدوین چنین برنامه ای با مشارکت و هماهنگی والدین طی جلسه صورت گرفته، حتی نگارش نامه نیز توسط رئیس انجمن اولیا و مربیان انجام شده است.
سرحدی خاطرنشان کرد: مصوب شده اگر خانواده ای در کلاس و مدرسه مربوطه مخالف با پرداخت چنین هزینه ای باشد اجباری در کار نیست و برنامه به صورت رایگان بوسیله آموزش و پرورش شهرستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه